Mail sprzed chwili.

41. Data: 2010-04-20 08:47:04

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
news:4bcd66a6$0$19183$65785112@news.neostrada.pl...
>W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:
>>
>> Użytkownik "Qrczak" napisał:
>>
>>> Brak [...] własnego konta w banku.
>>> Pas.
>>
>> Potwarz ;)
>> http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,Jaroslaw-Kacz
ynski-zalozyl-sobie-konto-w-banku,wid,10894994,wiado
mosc.html?ticaid=1a059

> I korzysta z Internetu. Kto wie, czy i na grupy dyskusyjne nie zagląda
> czasami. Bójmy się!
>
> Qra

Pewnie, że jest - to głąb!!!

42. Data: 2010-04-20 08:48:18

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hqjpdu$irn$2@inews.gazeta.pl...

> Nie będziesz miauuuuuu bogów cudzych przede mną. Powtórz !

LOL! Super jest usmiac sie przy sniadaniu (dzis chipsy). Dzieks.
I.

43. Data: 2010-04-20 08:52:00

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> A ja jej wspolczuje.
> Trauma, jaka jej zafundowaliscie, jest mozliwa do
> ogarniecia tylko w Twoim i Twojego meza towarzystwie.
> Co widac z pierwszych slow jej listu.
>
> Zamkniecie jej umyslu na wszelkie inne poglady
> sieje w jej mlodej glowie zamet i cierpienie.
> Jej butne IGNORANCI zas, dobitnie swiadczy
> o zbetonieniu pogladow juz na wejsciu w dorosle
> zycie.
>
> Choc nie wiem, czy, posiadajac takie a nie inne
> poglady, kiedykolwiek dorosnie.

I odnajdzie sie wsrod rowiesnikow. Zreszta, Iksela pisala, ze corki wola
spedzac z nimi Sylwestra, niz ze swoimi znajomymi.
Kolejna kaleka spoleczna rosnie, nie umiejaca odnaezc sie wsrod osob z
jej pokolenia.
Wspolczuje ci, Iksi. Masz z czego byc dumna. :-/
I.

44. Data: 2010-04-20 08:53:24

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <X...@p...fm> wrote in message

> 1. Troski o losy Ojczyzny, czyli z głębokiego patriotyzmu (podejrzewam, że
> taki jest odbiór XL).
>
> 2. Braku porozumienia z rówieśnikami, poprztykania się z koleżanką i próby
> skompensowania tego niedostatku akceptacji poprzez otrzymanie porcji
> spodziewanych głasków od rodziców?
>
> Może ktoś ma jeszcze inny pomysł?

Oczywiscie: cora po prostu nie rozumie jeszcze kolezanki ktora reaguje
histerycznie na normalna argumentacje,
typu "Chce glosowa na pana X".

Po prostu cora jeszcze mloda i nie rozumie skad irracjonalne zachowanie sie
kolezanki wynika.
Czesto to opisuje skad.
Proponuje wiecej czytac chocby te grupe, tu sa podobne "przypadki" :)

> I jeszcze pytanie: w czym lepsze (dojrzalsze) jest przyjmowanie
> "zmieszanej i zmiksowanej papki" w postaci poglądów ojca, od zajmowania
> poglądów opartych na intuicji przez "mającą w d. politykę" koleżankę? ;)

Swiadomie lub nie odwrocilas szyk zdania.
Kolezanka reprezentuje zmiksowana papke. Czyli typowe, nerwowe:
"Nie znam sie na polityce ale konieczie bede glosowala na X a nie wolno na
Y"

Pozdrawiam,
Druch

45. Data: 2010-04-20 08:54:55

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> Chyba powinnaś się jeszcze kimnąć moja droga.
> Córka Ixi być może ma nie zbyt kompletną wiedzę na wszystkie tematy,
> no bo nikt z nas chyba nie ma takiej,
> ale zaprezentowała ogromne zaufanie do swojej mamy i jej opinii.
> I niestety, ale chyba trzeba być odrobinkę człowiekiem,
> żeby to zobaczyć.

Dobrze, ze chociaz ty okazales sie byc czlowiekiem, pimpus.
I.

46. Data: 2010-04-20 08:55:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> LOL! Super jest usmiac sie przy sniadaniu (dzis chipsy). Dzieks.

Bardzo patriotycznie się odżywiasz.

Qra, no i łatwiej zebrać z monitora niźli owsiankę

47. Data: 2010-04-20 08:56:17

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <s...@g...pl> wrote in message

> [...]
> pokolenia.
> Wspolczuje ci, Iksi. Masz z czego byc dumna. :-/

Hm, parchy i fornale szukali zawsze towarzystwa - w kupie czuli się
bezpieczniej.
Ja czy M. mamy dystans, stado baranów nie jest nam potrzebne do towarzystwa,
tylko jego mięso i skóry...

48. Data: 2010-04-20 08:56:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> No. One nie potrafią stać nieruchomo.

WZ-ruszasz mnie, Dębski.

Qra

49. Data: 2010-04-20 08:57:39

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net> wrote in message

> Chyba powinnaś się jeszcze kimnąć moja droga.
> Córka Ixi być może ma nie zbyt kompletną wiedzę na wszystkie tematy,
> no bo nikt z nas chyba nie ma takiej,

Dokladnie!

> [...]
> I niestety, ale chyba trzeba być odrobinkę człowiekiem,
> żeby to zobaczyć.
> Być może nie wszystkie ich opinie będą jakościowo idealne,
> ale czy naprawdę oto tu chodzi?
> Żeby broń Boże w niczym się nigdy nie pomylić albo uważać tak
> jak chce ogół?
> Zastanów się ile razy sama zrobiłaś coś irracjonalnego z pełną
> tego świadomością, ponieważ na tym zależało komuś Tobie bliskiemu.
> W kwestiach merytorycznych można przedstawić obiektywną opinię,
> ale w tych kwestiach i w taki sposób to trochę wstyd moje panie.

Dokladnie Enderze.
I w dodatku przypisywanie pogladow ze sa "zwrotami z lat 50",
to juz calkiem dziwne dla mnie.
Po prostu corka - calkiem slusznie - nie rozumie histerycznej reakcji
swojej kolezanki.
Ja ta histeryczną, pozornie irracjonalną reakcje rozumiem.

Druch

50. Data: 2010-04-20 08:57:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "zażółcony" <z...@y...on.pl> napisał w wiadomości

> Nie ma mowy ! Nie cierpię psów i wszystkiego co się z własnej
> nieprzymuszonej woli podporządkowuje ! I nie zmyli mnie nawet
> patriotyczne spojrzenie !

Ależ Jarku, co Jarek!

Qra, gdzie ten moderator??!!!

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna