Re: Makaron chiński

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Makaron chiński
Date: Sat, 01 Sep 2001 16:49:26 +0100

takimakaron jest bardzo dobry odsmazany (najlepiej w woku, bo
dobry wok i pozar wytrzyma) - usmazyc wedzony boczek w skwarkach,
wyciagnac skwarki, podhajowac pod wokiem, jak zacznie wymic to
wrzucic gotowy (ale nie mokry za bardzo bo Cie zapryska na
smierc) makaron, ziarna sezamowe, starty imbir, dorzucic te
skwary, moze byc jakas resztka miesna - np kawalek ugotowanego
kurczaka w kawalkach, cebula w piorka, papryka w paski,
poprzewalac to z boku na bok minute nie wiecej, siknac odrobine
oleju sezamowego, lekkiego sosu sojowego, mozna odrobinke
sliwkowego sosu (jest u Was to-to?) i od razu jesc, zeby jarzyny
chrupaly. Zasady chinskiej kuchni (wg mojego s.p. tescia, ktory
sie urodzil jak rowniez umarl w Chinach nie bedac Chinczykiem -
tylko synem lekarzy-misjonarzy) - albo sie zarcie przygotowuje 2
godziny a gotuje/smazy 2 minuty albo odwrotnie.
Tu masz wersje nieco posrodku.

Krysia

K.T. - starannie opakowana