Mam 150kg i czuję się coraz gorzej ;-(

11. Data: 2006-07-24 18:17:57

Temat: Re: Mam 150kg i czuję się coraz gorzej ;-(
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

andy <c...@g...com> napisał(a):

> [...]

> wspomne, teraz jestem szczuplym, zdrowym, facetem w sile wieku,
> kt=F3rego wydolnosc organizmu zaskoczyla by z pewnoscia tych, majacych
> przewaznie problemy z wlasna plcia i napedzanych roznymi uzywkami,
> wymoczkow na jarskim zarciu. Ale wybor przeciez bedzie nalezal do
> ciebie. Posluchasz Anne...Jeffa, Arego i innych pracownikow naukowych i
> padniesz na zawa=B3, raka itp tak w okolicach 50-tki i tylko zadasz
> sobie pytanie: Dlaczego ja? Dlaczego mi to sie przetrafilo, przecie=BF
> jadlam warzywa i owoce i sluchalam mojego lekarza.

Wprawdzie ja nie Anna, ale pozwol ze zapytam: to co powyzej napisalem, to nie
jest prawda ? To sa bzdety ? W/g ciebie dieta optymalna nie pozwala szybko
schudnac? A moze nie zrozumiales dokladnie tego co napisalem?

> Dzieki za reklame, w Toronto zaprosze cie na drinka. Musze jednak
> przyznac, ze duzo lepszy rynek jest w Stanach, tam to ci dopiero
> grubasow na jarskim jedzeniu. A klientow w ameryce mam juz sporo, w
> Kandzie tez. I tu cie boli Anno.

Rozumiem, ze rozmawiasz jednoczesnie ze mna i z Ewka?.... (bo pomieszales posty)
Dzieki za zaproszenie na drinka, tyle ...hmmm... ze ja nie jestem Anna
i nie mieszkam niestety w Toronto....

Pozatym to co piszesz sie wyklucza, bo jesli ktos cie obiektywnie reklamuje,
to nie moze ci zle w sumie zyczyc czy zazdroscic, nawet jesli nadal uwazasz,
ze jest Anna.

Dobre:)
-------
Jeff

12. Data: 2006-07-24 18:24:05

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andy" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Jeff napisał(a):

> [...]
>organizmu we wlasciwe skladniki pokarmowe - najlepsze bialko i
>najlepsze tluszcze. Jak moze byc chory mozg, ktory wierzy, ze od

Akurat to ze kazdy ma inne geny i inne tendencje w tym rowniez do
okreslonych chorob i nadwagi badz nie jest wiadome i nie trzeba tego
udowadniac. Co do tluszczu nie twierdze ze od niego czlowiek utyje, czlowiek
utyje natomiast od jego nadmiaru badz nadmiaru innych pokarmow, kazdy
czlowiek ma inna przemiane materii, jest mniej lub bardziej aktywny i to tez
ma duzy wplyw.
Skoro uwazasz ze geny nie maja nic do tego to jak mi wytlumaczysz fakt, ze
ja jestem szczupla nie jestem na zadnej diecie jem to na co mam ochote i ile
chce? Bo ja juz wiem takie mam geny tacy sa moi rodzice i ich rodzice tez
tacy byli wujkowie i ciotki tez sa szczupli znam tylko jedna osobe w
rodzinie z nadwaga, ale to wynika z choroby i podeszlego wieku, ktory
uniemozliwia ruch.

>Zwykla banda oszustow, tak jak w klinice Anny.

Nie do konca, czlowiek tam poczuje sie dowartosciowany i nabiera wiekszej
checi do walki z nadwaga czy inna choroba. Jest kontrolowany co go motywuje
do dzialania.

> [...]

>mowi sie w mediach ze swiat zwariowal i ze jest to prawdziwe pieklo na
>ziemi. Nie mowi sie ze 95% populacji ludzkiej zre pasze dla bydla. A to

Ciekawe punkt widzienia. A co powiesz o narodach zyjacych na ryzu i rybach
badz owocach morza?
Nie slyszalam jakos zeby sie tam tlukli.

--
pozdr,
ewka

13. Data: 2006-07-24 18:29:32

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> Nie lubie wdawac sie w dyskusje i klocic sie z przeroznymi osobami na forum
> wiec nie podpisuje sie pod kazdym postem z ktorym sie zgadzam, no i poza tym
> za malo czasu na to:)

Hmmm....niestety na forch dyskusja tak to wyglada, a jezeli ludzie nie
polemizuja(ja nie uwazam, ze to sa tylko klotnie), to i nikt niczego
sensownego sie nie dowie na dany temat, bowiem jesli wszyscy dyskutanci sie ze
soba zgadzaja, to i dyskusji po prostu nie ma.

Ponadto ludzie lubia mijac sie z prawda i przedstawiac swoje imaginacje za
prawdy objawione i niepodwazalne.
Jesli nikt nie bedzie na tego typu wypowiedzi reagowal, to i inni moga nie
zauwazyc, ze ktos konfabuluje, a w odniesieniu do tematow dotyczacych
np.zdrowia to przeciez wyjatkowo istotny problem.

Dzieki za informacje.
----
Pozdrawiam Jeff

14. Data: 2006-07-24 19:11:21

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
ea33ic$mee$...@i...gazeta.pl...

> Ponadto ludzie lubia mijac sie z prawda i przedstawiac swoje imaginacje za
> prawdy objawione i niepodwazalne.

nareszcei odrobina samokrytyki

Jurek

15. Data: 2006-07-24 19:15:14

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ewka" <e...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
ea3388$2d8$...@n...onet.pl...

> Akurat to ze kazdy ma inne geny i inne tendencje w tym rowniez do
> okreslonych chorob i nadwagi badz nie jest wiadome i nie trzeba tego
> udowadniac.

jestes tego pewna , czy idziesz za moda pt: "wszystkiemu winne sa geny" ,
jak tak dalej pojdzie to rowniesz na "plecy" genom wrzuci sie : trzesienia
ziemi, tsunami, wubuchy wulkanow, susze i dziure ozonowa ;)

Jurek

16. Data: 2006-07-24 19:31:05

Od: "andy" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ewka napisał(a):

> [...]
> tacy byli wujkowie i ciotki tez sa szczupli znam tylko jedna osobe w
> rodzinie z nadwaga, ale to wynika z choroby i podeszlego wieku, ktory

To jestescie szczesliwa rodzina. By coskolwiek powiedziec na ten temat
trzeba by bylo zrobic profil zywieniowy Tobie i innym czlonkom rodziny
bo wtedy można by było ocenic jak to jest w Waszym przypadku. Są
ludzie ktorzy maja zaburzony mechanizm metabolizowania tluszczow. Są
przeważnie chudzi (wrecz wychudzeni) i musza ciagle coś slodkiego
jesc by byc ruchu. Takim typem jest prawdopodobnie jeden z czolowych
politykow - 20 kaw dziennie pewnie z cukrem. Jeżeli nie mieszają
paliw to mogą nawet w miarę dobrym zdrowiu dożyć do 80-tki i to
jest górna granica.

> Ciekawe punkt widzienia. A co powiesz o narodach zyjacych na ryzu i rybach
> badz owocach morza?
> Nie slyszalam jakos zeby sie tam tlukli.

A o japońcach w czasie II WW nie słyszałaś? A o Mussolinim nie
słyszałaś? A o cesarstwie rzymskim nie słyszałaś. To mało
słyszałaś. A ile masz lat jeśli można.
I jeszcze jedna uwaga. Właściwie skomponowana dieta roślinna (np.
1000 kcal) i pranie mózgów powoduje, że niewolnikom przstaje się
chcieć bycia wolnymi ludźmi - wolą swój ból istnienia zagłuszać
używkami. I na tym bardzo zależy właścicielom niewolników dlatego
wciskają ten kit. I dlatego też mamy raz po raz jakis socjalizm -
teraz we wcieleniu EU.

> --
> pozdr,
> ewka

Pozdr. Andy

17. Data: 2006-07-24 20:08:52

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andy" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
ewka napisał(a):

> [...]
>politykow - 20 kaw dziennie pewnie z cukrem. Jeżeli nie mieszają
>paliw to mogą nawet w miarę dobrym zdrowiu dożyć do 80-tki i to

Moja rodzina raczej nie nalezy do tych co ciagle slodycze wsuwaja, ale nie
powiem zebym sobie ich odmawiala jak mam ochote, zima to nawet zjadam 1
czekolade dziennie.

>A o japońcach w czasie II WW nie słyszałaś? A o Mussolinim nie
>słyszałaś? A o cesarstwie rzymskim nie słyszałaś. To mało
>słyszałaś. A ile masz lat jeśli można.

Wiesz to bylo dawno temu teraz np Japonia jest spokojnym krajem, a ich dieta
opiera sie na ryzu. Poza tym idac tym tokiem myslowym to ciekawe czemu
pierwotni sie tlukli, mimo ze tylko z dzidami latali i na miesko polowali?
A Mussolini nie z tych co na ryzu zyli. Jesli Cie interesuje moj wiek to
poczytaj sobie na www.ewka.w.pl nie mam zamiaru sie tu rozpisywac.

> [...]
>używkami. I na tym bardzo zależy właścicielom niewolników dlatego
>wciskają ten kit. I dlatego też mamy raz po raz jakis socjalizm -

Wiesz to jest Twoje zdanie, a kazdy ma prawo do wlasnego i nie trzeba wcale
wszystkich do tego przekonywac.

--
pozdr,
ewka

18. Data: 2006-07-24 20:15:10

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jak tak dalej pojdzie to rowniesz na "plecy" genom wrzuci sie : trzesienia
> ziemi, tsunami, wubuchy wulkanow, susze i dziure ozonowa ;)

Pisze dosyc wyraznie i konkretnie, ze geny sa miedzy innymi sprawca
tendencji do nadwagi i nie ja tylko mam takie zdanie, ale przede wszstkim
naukowcy, ktorzy juz swoje badania potwierdzili.
Poza tym tematem tego postu byla prosba o rade co zrobic z nadwaga, aby sie
lepiej poczuc, a nie wnikanie skad biora sie trzesienia ziemi itd. To akurat
tez ma swoje rozwiazania w dziedzinach zupelnie z dieta nie zwiazanych.

--
pozdr,
ewka

19. Data: 2006-07-24 21:02:25

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ewka" <e...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
ea39oh$mj6$...@n...onet.pl...

> Pisze dosyc wyraznie i konkretnie, ze geny sa miedzy innymi sprawca
> tendencji do nadwagi i nie ja tylko mam takie zdanie, ale przede wszstkim
> naukowcy, ktorzy juz swoje badania potwierdzili.

uwazasz ze pomorzesz temu czlowiekowi opowiadajac mu o genach? Bo
opowiadajc takie "rzeczy" ten ktos moze sobie powiedziec "takie mam geny" to
trudno nic sie na to nie poradzi, bo inzynieria genetyczna to bardzo odlegla
historia. Moim prywatnym zdaniem , im pozniej tym lepiej, bo znajac
skutecznosc rewolucyjnych (zapowiadanych jako takie) meteod leczenia, to
bardzo wielu "leczonych" zaplaci za to bardzo wysoka cene (to stwierdzam na
podstawie wlasnych doswiadczen i doswiadczen ludzi ktorych znam)

> Poza tym tematem tego postu byla prosba o rade co zrobic z nadwaga, aby
> sie lepiej poczuc, a nie wnikanie skad biora sie trzesienia ziemi itd.

uwazasz ze ta pomoc to opowiadania o genach? to ze czuje sie coraz gorzej
wazac tyle (150kg) to jest absolutnie zrozumiale, ja dobilem (bylo to kilka
lat temu,)do 120 i tez czulem sie fatalnie. Ale doradzanie wirtualne jest
pozbawione sensu bo bardzo latwo mozna temu pytajacemu zaszkodzic i kto
wezmie za to odpowiedzialnosc? Zeby cos komus doradzac to trzeba tego ktosia
dobrze poznac, dlatego dobry lekarz to ten lekarz co przy pierwszej wizycie
przeprowadza bardzo dokladny wywiad ogolny(!), lekarz ktory "zalicza" kilku
pacjentow na godzine, to lepiej niech kopie rowy,mniej zagrozenia dla
innych. Dlatego nie "wychylam sie" z doractwem wirtualnym bo za latwo mozna
komus zaszkodzic

> pozdr,
> ewka

Jurek

20. Data: 2006-07-25 07:16:14

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzys1972 napisał(a):

> Chciałbym się poddać jakiemuś profesjonaliście, dietetykowi lub komuś innego
> który pomoże mi skutecznie pozbyć się tego kalectwa.

Moja kolezanka chodzi do dietetyka w Medicawerze na ul Beniowskiego.
Wyglada na to, ze chudnie i babka podobno sensowna;-)Daj sobie spokój z
dietami idz do lekarza pzrebadaj się.Zrób wyniki i oddaj sie pod opieke
specjalisty, a nie szarlatanów;-)Aaa, na grupie psd jest Apimka, z tego
co wiem tez chodzi gdzies do dietetyka w 3 miescie i tez bardzo ładnie
schudła.

--

Gosia

A moze mniej jesc?
Wazna informacja dla Wiki o diecie odchudzajacej.
dieta ATkinsa
stepper
(non)sens diety MM