Re: Mamona

Data: 2002-09-21 18:29:54
Temat: Re: Mamona
Od: "Vesemir" <m...@s...pl>

Użytkownik Dorota B. <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amic35$rq8$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Vesemir" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
>
> BNo i jeśli chcę żeby kobieta mnie traktowała poważnie to muszę
>
> ??? Nie stac mnie na wiecej... Kopara mi opadla... A podobno
jestem
> kobieta...

Gadaj zdrowa, ale ty sobie myślisz tak: "Idiota myśli że na jakieś bogatego
skurwiela poelcę, bo on ma kasiurę". Zaraz myślisz że on ma ciebie traktowac
jak psa, zdradzac, a ty masz być dla niego kurwą na stanowisku. A ja mówię o
normalnym facecie z mamoną. Wybierzesz go niż fajniejszego ale bez grosza
przy duszy. A przeciez wszytskie wymieniacie wśród cech mężczyzny pożądanego
majątek. Inteligentny, przystojny, wysportowany, bogaty. Faceci do kasy
przywiązują znacznie mniejsze znaczenie, słowo. Ale to wcale nie znaczy ze
sa w jakiś sposób lepsi.
Bo my zwracamy większa uwagę na urodę. I tak jak w waszym przypadku czasami
jestesmy ślepi na to że co z tego że ładna (bogaty) skoro za parę lat okaże
się nie do zneisienia w życiu codziennym?
Nad sercem się nie panuje...

> Dlaczego oceniaja znajomych po marce zegarka?

> Zegarek
> lepiej
> życia
> nie
> ubranie
> >
> A dla mnie liczy sie rycerskosc... i pelne ciepla spojrzenie... i
> to czy jego ubranie (nie markowe) jest schludne. Pewnie jestem z nizin...
> Moze powinnam sie wstydzic...? Albo zaczac pozowac? Zamiast pojechac z
> paczka w moje ulubione miejsca zaoszczedze i kupie sobie zegarek... Tfu!
> Tfu! Tfu! Na psa urok!

Tobie się wydaje że jesteś ironiczna...
Ironia świadczy podobno o inteligencji... ja nie wiem...
Ale takie zapewnianie o tym ze kasa się nie liczy i tak dalej to dla mnie
bzdura. Ja wiem że są też cechy charakteru które mają znaczenie, ale i one
świadczą o tym jak dobrze człwoiek jest przystosowany do życia w
społczeństwie. Ja nie mówię że kasa jest dla was jedynym sposobem oceniania
faceta. Ale jak trafi ci się miły inteligentny i boigaty to będziesz sikała
w majtki z wrażenia (wybacz prosze sformułowanie, może zbyt dosadne). Macie
to wbudowane w podświadomość. Chodzi o to w gruncie rzeczy zeby facet był...
Powiedz mi, kogo wybierzesz, bogatego biznesmena czy też mechanika
samochodowego któryy pracuje na pół etatu o jest bez perspektyw? Nawet wtedy
gdy ten mechanik będzie fajniejszy od biznesmana? Prawdopodobnie postąpisz
następująco: olejesz mechanika, olejesz biznesmena i będziesz sukała
dalej... Albo wybierzesz biznesmana. Bo mechanika? Faceta z którym masz
pewność że będziesz żyła i stukała biedę, a z miesiąca na miesiąc będziesz
walczyła o przetrwanie i związanie końca z końcem? I prosze mi nie wyjeżdżać
z tekstem że jesteś kobeitą sukcesu i mozesz równie dobrze utrzymać go i
siebie, bo jakie zdanie możesz mieć o osobie która siebie nie jest w stanie
utrzymać?
Zresztą tej decyzji nie pdoejmiesz swiadomie, to serce i hormony dokonają
wyboru...
Już badania wykazują ze właściciele BMW mają większe powodzenie...

> Tylko miec? A co z byc?

Ty mi to powiedz, ja też bym tak nie chciał i zrobię wszystko aby tak w moim
domu nie było. A jak wyjdzie... zobaczymy...

> Szkoda, ze tak czesto zapominaja wowczas o tym by te dzieci jeszcze
> wychowac.Przeciez niemal regula jest, ze w tak pojetej pogoni za mamona
> brakuje rowniez czasu dla dzieci- starczy tylko pieniedzy, ktore tych
dzieci
> i tak nie uszczesliwia.

Bo na poczatku człwoie myśli ze to będzie fajne. Potem ogarnia nuda,
zmęczenie, zmienne nastroje, świadomość wyrzeczeń na rzecz dziecka. Człowiek
zamiast od samego poczatku być przygotowanym do wchowywania potomstwa,
odwala partaninę, za którą później płaci. Ale to nie koreluje z pieniędzmi
rodziców ale z ich swiadomością. Mam kumpla który jest strasznie bogaty a
jest wychowany na człwoieka szanującego pracę i pieniądze, i zmam faceta
który jest jeszcze bardziej bogaty a który razem ze swoimi dwoma goścmi z
obstawy pobił mnie bo rozmawiałem z nie tą dziewczyną, ma żonę, dziecko,
kochankę, 21 lat (tak tak), zajebisty samochód i na okrągło kursuje między
USA, Francją, moim miastem a Kanadą. Dziewczyny chodza z nim strasnzie
ładne, zalicza je tonami i wcale nie jest ani przystojny ani miły. Za to
moze pozwolić sobie na wiele, bo jego tatuś jest właścicielem dużego
holdingu firm, największego w moim mieście i zna wszystkei szychy. Dom z
sauną, basenem, trzema garażami, mały wodospad i oczko wodne przed domem
zaprojektowane przez profesjonalnego projektanta wnętrz. I co ty na to? Dwie
osoby, prawie w tym samym wieku i kompletnie inne usposobienie, podejście do
życia. A to dlatego że ojcowie ich maja inne podejście do nich.

> A tos mnie nie pocieszyl... Ale chyba poniekad to oczywiste.

Oczywiste to co mówię czy oczywiste że trzeba z tym żyć?