Manorexia.

231. Data: 2010-01-22 12:11:53

Temat: Re: Manorexia.
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hjbtof$jhk$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Ta ...
> Najlepsze fochy strzela mój dwuletni synuś.
> Motywy ?
> No cóż - oczywiście zawsze są. Tyle, że schowane w jego własnym świecie ;)
>
> Więc jest masa tupania, a nawet czasem sam siebie wstawia z bezsilności do
> kąta ...
> To jest dopiero foch ... ;) Wtedy wiadomo, że jest naprawdę źle i trza
> mocno się skupić ;) Zazwyczaj chodzi o to, że jeszcze nie umie powiedzieć
> dokładnie o co mu chodzi a są to często rzeczy nadzwyczaj proste ;)
> [...]

Mój młodszy, jak miał gdzieś z 6- 10 lat, i strzelał focha- to przynosił
tablicę, i kredą pisał komunikat w stylu: "nie odzywam się do was" i stawiał
ją w takim miejscu, żebyśmy nie mogli nie zauważyć:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

232. Data: 2010-01-22 12:16:20

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od wózka....
>
> W ogóle warto chyba poczytać odrobinę na temat psychologii kolejnych
> etapów rozwoju, wtedy pewne zachowania staną się naturalne (jak np.
> reagowanie rykiem na każdą uwagę przez dziewczynki ok. 12 letnie).
> Normalnie luzik i spox...
>
> Mówię to Ja, Wincenty (matko, jak się nazywał facet z klubu z Misia?), co
> nie posiada własnych dzieci, ale mądrzy się ile wlezie, bo pertraktuje z
> dziećmi dorywczo, za to regularnie i często. Ale... ma jednak inną
> perspektywę. Jakby chłodniejszą i bardziej racjonalną.

luzik ;)
ma starszą siostrę - 7mio letnią.
generalnie jest bardzo OK, pozwalamy sobie nawzajem na jumory różniaste ;)
jakbym nie pozwalał (nie odpuszczał) to bym sięjeszcze szybciej starzał,
więc
z egoizmu zwykłego ....

wystarczy zrobić minę jakąś głupawą i zazwyczaj 'czarny czar' pryska ;)
a jak nie to i tak tak ;)

233. Data: 2010-01-22 12:21:47

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Ile z tego, co napisałeś- umiesz i chcesz odnieść do siebie samego?

Wszystko :) ?
Każdy inteligentny człowiek dąży do tego, by mieć jak najbardziej
'szerokie', holistyczne spojrzenie na rzeczy tego świata. I każdy
tworzy ograniczony model. Szczegół przekłada się na ogół
każdemu i każdemu inaczej. Trza z tym żyć.
I warto zwracać uwagę na sygnały z otoczenia - szczególnie jeśli
są spójne. One coś mówią o ograniczenaich naszych modeli.

234. Data: 2010-01-22 12:30:51

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Ranisz me uczucia, Chiron. Tylko z Tobą.

A możesz napisać, co poczułeś po przeczytaniu tego, co napisałem? Może coś
pomyślałeś? Sugerując trochę odpowiedź- czy uważasz, że to, co ja napisałem-
było niegrzeczne i nietaktowne?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

235. Data: 2010-01-22 12:40:25

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomyślałeś? Sugerując trochę odpowiedź- czy uważasz, że to, co ja
> napisałem- było niegrzeczne i nietaktowne?

Temat zdrady można pogłębiać i spłycać ;)
W moim odczuciu Ty go pchnąłeś na tory płytsze ale nie ma problemu
- widzę w tym potencjał nostalgicznych powrotów do humoru z podstawówkowej
ławki. Tamte czasy to były jednak piękne czasy ;)

236. Data: 2010-01-22 12:55:27

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 22-styczeń-10, gdy Chiron wymamrotał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Dzięki- uważam Cię za człowieka o dobrych intencjach. Masz rację- ważne to,
> co odpisałem. Dzięki za komunikat:-)

to trochę tak jakbyś dziękował za sygnał czasu w radio - ot, pojawia się :)
ale dziękuję, że dziękujesz :))

> Właściwie to czasem odbieram siebie jako 2 osoby: i tak- ta starsza- mówi:
> "prawda przeciw światu!" (znasz to?)- i bez względu na konsekwencje- głosi i
> robi to, co uważa za prawdziwe. Drugi- taki młodszy ja- potrafi sobie
> odpuścić- bo to uważa za słuszniejsze:-)

a masz taki dylemat - odpuszczać/ nie odpuszczać?
i tak jakby syndrom "cokolwiek zrobisz bedziesz żałował"?

jeśli tak - wydaje mi się, że potrafię to zrozumieć.

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

237. Data: 2010-01-22 12:57:11

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> tablicę, i kredą pisał komunikat w stylu: "nie odzywam się do was" i stawiał
> ją w takim miejscu, żebyśmy nie mogli nie zauważyć:-)

właśnie moja najstarsza strzeliła focha :)
i to klasycznego, ryki i tupanie, trzaskanie drzwiami.
no, ale ja jestem oazą spokoju, tym przysłowiowym kwiatem lotosu na tafli
przysłowiowego jeziora... :)

medea, żałuj, że tego nie masz!

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

238. Data: 2010-01-22 13:41:37

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ewa, nie oszukuj się, nie żyj w zakłamaniu.
> jak ci się dziecko nie obraża, to chore jest.
> pomóż mu może jakoś, ty się obraź, albo razem z mężem?
> pokaż mu w każdym razie jak to się przynajmniej robi.

No wiesz, na męża czasem się mniej więcej ~obrażę (chociaż raczej
nazwałabym to kłótnią), ale jakoś córka chyba tego nie widzi, bo nie
podchwyciła jeszcze.

Ewa

239. Data: 2010-01-22 13:44:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> [...]
> i to klasycznego, ryki i tupanie, trzaskanie drzwiami.
> no, ale ja jestem oazą spokoju, tym przysłowiowym kwiatem lotosu na tafli

Mówiliśmy o obrażaniu się, a nie o krzykach. Krzyki czasem miewam, ale
trzaskania drzwiami i klasycznych fochów nie. Być może - jeszcze nie.

Ewa

240. Data: 2010-01-22 13:47:53

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 22-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

btw - "foch".
piękne słowo, prawdaż? :)

--

Jak chłop nie je miętki, nie gamoń, nie pizda,
To na przemijanie chłop takowy gwizda

Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"
kanadyjskie wynurzenia Rydzyka o Polakach
ROJENIE SIE PARCHA...
RELACJE MALZENSKIE...
Re: Wazektomia