Manorexia.

291. Data: 2010-01-25 13:17:18

Temat: Re: Manorexia.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jan 2010 14:58:25 +0100, medea napisał(a):

> Tak. Niesie ze sobą spory ładunek emocjonalny.
> ;)

Nigdy nie lubiłam niemieckiego ;-/
--

Ikselka.

292. Data: 2010-01-25 13:17:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jan 2010 14:59:14 +0100, medea napisał(a):

> To raczej ja ich oczekuję, zanim się Wam oddam.
> Na wychowanie oczywiście. ;)

Adaptacja odpada?
;-)

--

Ikselka.

293. Data: 2010-01-25 13:20:02

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Klap w dupę i po krzyku. Ale Ty się męcz, męcz - dalej będzie tylko gorzej
> :-)
> Ikselka, nie przeżywszy NIGDY ryków, tupań ani trzasków "drzwioma" od
swoich dzieci

Skoro nigdy nie przeżyłaś, to skąd wiesz, że klaps pomaga? :-)

Stalker, na tropach logiki

294. Data: 2010-01-25 13:26:42

Od: ".Redarrt." <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zwykłe stwierdzenie "przyganiał kocioł garnkowi".

Biorę to za dobrą monetę. Za deklarację partnerstwa w byciu jednak czasem
idiot(k)ą.

295. Data: 2010-01-25 13:27:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Może też się kiedyś zmienisz i zaczniesz zauważać...
> :-)

Ale co? Bo jakoś tak się wtrąciłaś znienacka, że nie wiem, do czego pijesz.

Ewa

296. Data: 2010-01-25 13:28:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Czerwone wytrawne może być?
>
> Qra, oprócz tego mogę zaoferować aroniówkę, porterówkę, pomarańczówkę i
> kilkadziesiąt flaszek whisky (o ile uda się je podprowadzić TŻowi)

Czy to znaczy, że Ty też mnie chcesz ada(o)ptować?

Ewa

297. Data: 2010-01-25 13:30:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Ja bym tu dostrzegła modelowe wręcz freudowskie przejęzyczenie.

Myślisz, że mnie jako porcelanową filiżankę, Chironowie chcieliby
dołączyć do swojej zastawy stołowej?

Ewa

298. Data: 2010-01-25 13:46:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Czy to znaczy, że Ty też mnie chcesz ada(o)ptować?

Do lustra nie da się pić wiecznie. Zbyt monotonny widok.

Qra

299. Data: 2010-01-25 13:48:01

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Myślisz, że mnie jako porcelanową filiżankę, Chironowie chcieliby dołączyć
> do swojej zastawy stołowej?
>
> Ewa

O ile mają pasujący imbryczek.

Qra

300. Data: 2010-01-25 14:38:35

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> swoich dzieci
>
> Skoro nigdy nie przeżyłaś, to skąd wiesz, że klaps pomaga? :-)

Bo pomógł przeciwdziałać. ;)

Ewa

Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"
kanadyjskie wynurzenia Rydzyka o Polakach
ROJENIE SIE PARCHA...
RELACJE MALZENSKIE...
Re: Wazektomia