Manorexia.

301. Data: 2010-01-25 14:40:05

Temat: Re: Manorexia.
Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hjk474$qb4$1@news.interia.pl...

> swoich dzieci
>
> Skoro nigdy nie przeżyłaś, to skąd wiesz, że klaps pomaga? :-)
>
> Stalker, na tropach logiki
Uszkadza pamięć.

302. Data: 2010-01-25 14:41:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Do lustra nie da się pić wiecznie. Zbyt monotonny widok.

To może częściej chodzić do fryzjera? To chyba łatwiejsze od adopaptacji. ;)

Ewa

303. Data: 2010-01-25 14:42:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> O ile mają pasujący imbryczek.

...a z filiżanek piją rurką.

Ewa

304. Data: 2010-01-25 14:43:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

.Redarrt. pisze:

> Biorę to za dobrą monetę. Za deklarację partnerstwa w byciu jednak
> czasem idiot(k)ą.

Ale ostry nóż tym razem wziąłeś, Redarcie. Nie poznaję. ;)

Ewa

305. Data: 2010-01-25 15:28:56

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Może też się kiedyś zmienisz i zaczniesz zauważać...
> :-)

Zauważać, nie znaczy przejmować się.

306. Data: 2010-01-25 17:19:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jan 2010 14:20:02 +0100, Stalker napisał(a):

> swoich dzieci
>
> Skoro nigdy nie przeżyłaś, to skąd wiesz, że klaps pomaga? :-)
>
> Stalker, na tropach logiki

Doświadczenie pokoleń - klaps pomaga ZAWSZE i na WSZYSTKO :-)
--

Ikselka.

307. Data: 2010-01-25 17:24:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jan 2010 14:26:42 +0100, .Redarrt. napisał(a):

> Biorę to za dobrą monetę. Za deklarację partnerstwa w byciu jednak czasem
> idiot(k)ą.

Czasem sobie robię urlop od wspaniałości - już mnie ona coraz częściej
męczy, cóż, starość :-)
--

Ikselka.

308. Data: 2010-01-25 17:26:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jan 2010 14:27:14 +0100, medea napisał(a):

> Ale co? Bo jakoś tak się wtrąciłaś znienacka, że nie wiem, do czego pijesz.
>
> Ewa

Tak w ogóle, nic szczególnego. Chodzi mi o chironową przemianę uogólnioną:
przed Tobą też na pewno niejedna, jak przed każdym myślącym
człowiekiem/rodzicem.
--

Ikselka.

309. Data: 2010-01-25 17:35:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jan 2010 15:38:35 +0100, medea napisał(a):

> Bo pomógł przeciwdziałać. ;)
>
> Ewa

Możesz nie odpowiadac za mnie?
--

Ikselka.

310. Data: 2010-01-25 17:36:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jan 2010 15:43:22 +0100, medea napisał(a):

> Ale ostry nóż tym razem wziąłeś, Redarcie.

Tak to odczułaś?
:-)

--

Ikselka.

Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"
kanadyjskie wynurzenia Rydzyka o Polakach
ROJENIE SIE PARCHA...
RELACJE MALZENSKIE...
Re: Wazektomia