Manorexia.

281. Data: 2010-01-25 13:07:20

Temat: Re: Manorexia.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jan 2010 22:12:16 +0100, Chiron napisał(a):

> Ewę? No wiesz, pogadam z żoną:-)

Nie popieram adopcji w tym wydaniu!!!
;-PPP
--

Ikselka.

282. Data: 2010-01-25 13:09:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jan 2010 22:28:56 +0100, medea napisał(a):

> A więc jest taka możliwość, że ja po prostu tego nie zauważam i że jest
> jednak zupełnie normalnie? (...)

Może też się kiedyś zmienisz i zaczniesz zauważać...
:-)
--

Ikselka.

283. Data: 2010-01-25 13:09:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Ale to było już jakieś dwie doby później. Gdyby tak napisał od razu, to
> nie byłoby rozmowy.
>
> Pomyłka pojawiła się w innym kontekście znacznie wcześniej:
>
> "Wiesz, kurs rodzin zastępczych mamy zdany. Możemy Cię zaadaptować:-)
> Oczekujemy referencji:-)"
>
> i potem:
>
> "A w jaki sposób moja odpowiedź może wpłynąć na Twoją decyzję o poddaniu
> się adopcji?:-)"
>
> Ale OK, będę odtąd czepialska i już.

Ja bym tu dostrzegła modelowe wręcz freudowskie przejęzyczenie.

Qra

284. Data: 2010-01-25 13:10:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jan 2010 22:49:04 +0100, Stalker napisał(a):

> Skoro niedojrzały jest ten zacietrzewiony w swojej mądrości,
> To dojrzały jest:
>
> 1. Zacietrzewiony w cudzej mądrości

Wcale nie za cietrzewiony. Pewien własnej.

> 2. Mądry, ale daje sie tez innym czasami pomądrzyć

Tak.

> 3. O dokładnie takich samych poglądach jak cytowana autorka?

Pewien swoich - na ile tylko pozwala względność relacji punktów widzenia w
stosunku do punktów siedzenia. I w ogóle świadomość powszechności relacji
względności w świecie.

--

Ikselka.

285. Data: 2010-01-25 13:11:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jan 2010 23:04:18 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Wiesz, kurs rodzin zastępczych mamy zdany. Możemy Cię zaadaptować:-)

Na mieszkalne poddasze?
;-)

--

Ikselka.

286. Data: 2010-01-25 13:11:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jan 2010 23:00:38 +0100, Paulinka napisał(a):

> Paulinka dużo czyta. Zanim się wypowie, też czyta kilkuset wątkowe
> dyskusje na p.s.p. Karkołomne, ale daje uczciwy obraz. XL już mnie
> kiedyś przepraszała, za wypowiadanie się w dyskusjach, które się czyta
> od środka.

No ale co JA tu nagle robię w środku tej dyskusji???
:-)
--

Ikselka.

287. Data: 2010-01-25 13:13:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jan 2010 08:24:52 +0100, Redart napisał(a):

> No mi się udało ze dwa razy. Objaw był charakterystyczny: zaczynałaś
> grzebać w usenecie sprzed kilku lat i szukać na mnie haków ...
> He, he ...
>
> Różne są objawy ;)

Haków? - to było zwyczajne ustalenie Twoich kompetencji do oceniania mnie,
zwykłe stwierdzenie "przyganiał kocioł garnkowi".
--

Ikselka.

288. Data: 2010-01-25 13:14:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jan 2010 11:13:34 +0100, Redart napisał(a):

> Więc jest masa tupania, a nawet czasem sam siebie wstawia z bezsilności do
> kąta ...

Ma to po tatusiu?
;-PPP
--

Ikselka.

289. Data: 2010-01-25 13:14:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jan 2010 13:57:11 +0100, tren R napisał(a):

> właśnie moja najstarsza strzeliła focha :)
> i to klasycznego, ryki i tupanie, trzaskanie drzwiami.

Klap w dupę i po krzyku. Ale Ty się męcz, męcz - dalej będzie tylko gorzej
:-)
--

Ikselka. //nie przeżywszy NIGDY ryków, tupań ani trzasków "drzwioma" od
swoich dzieci

290. Data: 2010-01-25 13:17:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jan 2010 14:47:53 +0100, tren R napisał(a):

> A był to 22-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

> btw - "foch".
> piękne słowo, prawdaż? :)

Tak, takie... europejskie.
--

Ikselka. //Das ist doch kein Foch! ;-P

Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"
kanadyjskie wynurzenia Rydzyka o Polakach
ROJENIE SIE PARCHA...
RELACJE MALZENSKIE...
Re: Wazektomia