Marchewka zasmażana - jak?

1. Data: 2003-02-26 12:25:36

Temat: Marchewka zasmażana - jak?
Od: "[> MAK <]" <N...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ma ktoś dobry sposób wykonania marchewki zasmażanej??
(jako dodatku do drugiego dania)
Próbowałem to to robić z ksiązki kucharskiej ale była jakś
dziwna....

Proszę o poradę!

Mariusz K.
[> MAK <]

1. Data: 2003-02-26 13:02:22

Temat: Re: Marchewka zasmażana - jak?
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"[> MAK <]" <N...@p...pl> wrote in message
> Czy ma ktoś dobry sposób wykonania marchewki zasmażanej??
> (jako dodatku do drugiego dania)

Ja bardzo, bardzo polecam gotowana marchewke, usmazona potem na maselku z
czosnkiem i posolona. Proste i przepyszne.

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-26 13:17:28

Od: "Kama" <k...@p...pakiet24.pl> szukaj wiadomości tego autora

a je lubię ugotowaną, podsmażoną na masełku z odrobiną cukru i lekko
podsypaną zasmażką (taką w proszku) lub odrobiną mąki
Kama

1. Data: 2003-02-26 13:23:04

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik [> MAK <] napisał:
> [...]
> (jako dodatku do drugiego dania)
> Próbowałem to to robić z ksiązki kucharskiej ale była jakś

Marchewke pokroj w kostke dosc spora, chyba ze chcesz paste to zetrzyj.
Wrzuc do garnka, nalej wody rowno z poziomem marchewki albo mniej,
posol. Patrz zeby sie nie przypalilo, jak woda bedzie parowac. W
rondelku trzeba roztapic maselko, dodac maki czyli zrobic zasmazke. Jak
marchewka bedzie miekka, dodac zasmazke, UWAGA na dnie garnka musi byc
ciut ciut wody. Doprawic sola, jesli nie slone, czosnkiem i zjesc :-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-02-26 13:28:56

Od: "[> MAK <]" <N...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a je lubię ugotowaną, podsmażoną na masełku z odrobiną
cukru i lekko
> podsypaną zasmażką (taką w proszku) lub odrobiną mąki

W jakiejś książce kucharskiej wyczytałem, że nie trzeba
marchewki gotować wcześniej,
że niby wystarcza samo smażenie ale wydawało mi się to
dziwne.

Wychodzi na to, że jednak trzeba ją ugotować wcześniej ;-)

--
[> MAK <]

1. Data: 2003-02-26 14:34:47

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kama wrote:
> a je lubię ugotowaną, podsmażoną na masełku z odrobiną cukru i lekko
> podsypaną zasmażką (taką w proszku) lub odrobiną mąki
> Kama

Moja mamusia rodzicielka robila cus na ksztalt tego:
Marchewka obrana, poktojona "w balaski"
Obgotowana
Podsmazona na maselku z mala iloscia zasmazki i miodku (a nie cukru).
Pycha!

Tip: Marchewka w duzych kawalkach, bron Boze kosteczka, bo sie
rozciapcia i bedzie do niczego.

Pozdr.,
Shrek

1. Data: 2003-02-26 16:49:50

Od: "julita" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> witam serdecznie! Pozwolę sobie wtrącić swoje trzy grosze na temat
marchewki: trę marchew na tarce o dużych oczkach, do rondla i zalewam wodą,
tak na oko do połowy marchewki. Jak zacznie się już gotować to po chwili
dodaję masło lub margarynę (np. 3 łyżki), sól, łyżeczkę cukru i sok z
cytryny(łyżeczkę) lub kwasek cytrynowy w ostateczności. Tak duszę pod
przykryciem do miękkości, w razie potrzeby dolewam wody.Jeszcze nigdy mi się
nie "rozciapciała". Kiedyś kroiłam w kostkę, ale teraz mi się już nie chce-
lenistwo? Mąki nie dodaję, ale jak ktoś lubi to może.
pozdrawiam ciągle podsłuchująca Julita

1. Data: 2003-02-27 04:33:24

Od: "K-2" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obrane marchewki gotuję w całości 20 minut , po wystygnięciu kroję w kostkę
a potem duszę + masło+ koperek + cukier,sól,pieprz,zasmażka.
pozdr dwaKa

1. Data: 2003-02-27 06:51:48

Od: "kamas.hw" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ma ktoś dobry sposób wykonania marchewki zasmażanej??
> (jako dodatku do drugiego dania)
> Próbowałem to to robić z ksiązki kucharskiej ale była jakś
> dziwna....

Ja robię tak, jak K-2 albo.... Kupuję zamrożoną, pokrojoną już w
kosteczkę. Taką wystarczy zblanszować, przygotować beszamel i
wymieszać. tak samo można przygotować marchewkę z groszkiem

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

Dania Duńskie
Chwale: ciasto japonskie oraz babke jogurtowa
Donaty Wkl - pytanie
21 styczeń Włoska zupa cebulowa
Re: Nienawidz? TEGO je??