Re: Marketowe specjały :] - nie reklama, broń Boże

From: "@nn" <jurek@post>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Marketowe specjały :] - nie reklama, broń Boże
Date: Mon, 29 Aug 2005 12:24:36 +0200

> Witam - czesto slysze narzekania na marketowe "marki wlasne" - nie
> kupuje tych produktow jak leci bo sa tanie jednak uwazam, ze w
> niektorych sieciach NIEKTORE produkty niczym nie ustepuja innym - nie
> marketowym.

<mały ciach>

> Chipsy z Leader Price - zwlaszcza tortilla - czym ustepuja innym (np
> Chio)?

Nie mam pojęcia czym się różnią - nie jadłam, natomiast 1 raz (słownie
jeden) kupiłam w Tesco chipsy (firmowane przez Tesco a robione nie
wiadomo gdzie) i zajeżdżały pleśnią :(

> Dla milosnikow Coli w Biedronce jest Cola Oryginal - bardzo ja lubie,
> produkowane przez HOOP

Jak ktos lubi aspartamy, acesulfamy K, cyklaminiany, sacharyniany i
inne takie - to owszem dobra :))

> Kawa Cafe d'Or z biedrony - Normalnie moja ulubiona rozpuszczalna
> kawa - wygrała z dotychczasową Neską

Rzadko piję kawę, jeszcze rzadziej rozpuszczalna więc nie wiem, nie
znam się :)

> A co Wy sądzicie o marketowych produktach? Co uwazacie za godne
> polecenia?

Rzadko kupuję produkty firmowane marką sieci, jakoś nie mam zaufania ;)
Ania
--
~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*