Re: Masło - ile cię cenić trzeba?

Data: 2017-09-22 11:53:48
Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2017-09-21 o 22:00, XL pisze:

> No cóż, korzystanie z państwowości kosztuje, wszyscy coś dostajemy -
> korzystamy z terytorium, granic, bezpieczeństwa, więc jakoś musimy na to i
> za to płacić. Na tym polega funkcjonowanie państwa i społeczeństwa
> obywatelskiego. Dostajemy to wszyscy, choć słabsi na to nie płacą, albo
> płacą mniej. Ale i we wspólnocie plemiennej także słabsi dostają, choć nie
> polują.
> Więc nie jest tak, że niczego nie dostaliście - po prostu słabsi dostają
> tyle, co Wy. Macie poczucie krzywdy? Ja nie.

Niezbyt mądre oklepane farmazony. Dobrze na tym wychodzą tylko i
wyłącznie ci co się sami robią zarządcami tych odbieranych Polakom pod
przymusem funduszów "na utrzymanie państwa". Polacy szukają jedzenia w
śmietnikach a Macierewicz realizuje swoje fantazje i kupuje karabiny dla
swojego papierowego wojska po 67000zł sztuka. Albo okręty podwodna..
Q*wa, konia z uprzężą dla tego kto potrafi wykazać po co Polsce okręty
podwodne.. Pewnie tylko po to że jak wybuchnie wojna to zaraz odpłyną do
USA, jak to było w 39roku.

Tylko rzeczywisty sq*yn dzieli społeczeństwo na kasty, gatunek
uprzywilejowanych biorców i zwykłych dawców. Tylko tyle i aż tyle w tym
temacie.