Re: Masło - ile cię cenić trzeba?

Data: 2017-10-01 16:52:11
Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

W dniu 29.09.2017 o 21:39, XL pisze:

> "Nie pisałem o sobie. Ja mam to głęboko w dupie (...)"
>
> To może się zdecyduj. Choć w sumie ja mam to...

Sorry Ikselka, ale chyba pierdoli Ci się już w móżdżku.
Uważasz, że pisanie o sobie i pisanie w swoim imieniu to to samo?!
Czy jeśli napisałem, że: ""Nie pisałem o sobie. Ja mam to głęboko w
dupie..." to wypowiadam się w czyimkolwiek imieniu?

Co na to Twój lekarz?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: