Masturbacja

31. Data: 2004-09-27 10:52:01

Temat: Re: Masturbacja
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Habeck Colibretto, spowodowaną tym faktem frustracją:

> "Masturbacja sama z siebie nie jest groźna. Dopiero połączona z jakąś
> deprywacją emocjonalną skutkującą np. kompleksami, blokadami etc... może
> spowodować, że będzie zastępowała typowe zachowania seksualne. Traktować ją
> wtedy trzeba jednak jako skutek a nie powód zaburzonych relacji z
> otoczeniem."
> I to już może być niebezpieczne. ;))

Fakt! Dopiero w wojsku nauczy się celnie strzelać:-)

puchaty

--
"ola boga" Roch Dz.

32. Data: 2004-09-27 10:54:28

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Habeck Colibretto" napisał
> Ty mnie nie strasz! Moja już przyprowadza sąsiadów... :)
> Naprawdę to taki szok?

To pewnie zależy od sąsiadów.

Małgośka

33. Data: 2004-09-27 10:54:41

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1di6qh1ubcpno$.dlg@Habeck.pl...
> Dnia 27.09.2004, o godzinie 12:36:31, Kaszycha napisał(a):
>
> <ciach>

Nie

> Ty mnie nie strasz! Moja już przyprowadza sąsiadów... :)
> Naprawdę to taki szok?

No- szok. Szczegónie jak nosi biustonosz większy ode mnie!
Sądziedzi i sąsiadki są u nas w domu i ogrodzie od zawsze- ale to nie to
samo. Poza tym chłopak to chłopak - i ten rumieniec..... No szok.

Pozdrawiam
Kaśka

34. Data: 2004-09-27 10:55:45

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Sep 2004 12:36:31 +0200 I had a dream that Kaszycha
<k...@n...pl> wrote:
> No to trzeba szybciutko stworzyć- jak 15- letni chłopak ma żyć bez warunków
> do intymności?

A czy ja tak napisałem?

> Mam córkę w II klasie gimnazjum. Widuję jej kolegów. Wierz mi- to może
> zszokować. Kiedy ostanio miałes do czynienia z mężczyznami (nie piszę z
> premedytacją dziećmi) w tym wieku?

Co rozumiesz przez "miałeś do czynienia"?

> [...]
> byłam zrozpaczona, ale zszokowana bardzo. Toż to moja mała dziewczynka :)

Hmmm... Wydaje mi się, że matka mając dobry kontakt z córką, rozmawiając
z nią dużo, zauważy wcześniej zainteresowanie chłopakami i będzie jakoś
przygotowana na prezentację chłopaka.

35. Data: 2004-09-27 10:57:26

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27.09.2004, o godzinie 12:54:28, kolorowa napisał(a):

> To pewnie zależy od sąsiadów.

Jak to się mówi - gorsze jest to czego nie znamy. :) Pewnie dlatego
sąsiedzi mnie nie stresują. :) Ale i tak mnie interesuje jak wielki to
szok, kiedy zobaczy się "ukochaną córeczkę" w objęciach "jakiegoś
chłopaka".

*Habeck* + Asia (28.02.2002) + Daniel (28.04.2004)
- Schutzbach

36. Data: 2004-09-27 11:00:27

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ja tak napisałem?

Ja tak napisałam- bo to ważne. Dla wszystkich nastolatków. Niezależnie od
płci.

> Co rozumiesz przez "miałeś do czynienia"?

Czy widziałeś jak wyglądają, słyszałeś o czym rozmawiają i jak patrzą na
świat?

Nie

> Hmmm... Wydaje mi się, że matka mając dobry kontakt z córką, rozmawiając
> z nią dużo, zauważy wcześniej zainteresowanie chłopakami i będzie jakoś
> przygotowana na prezentację chłopaka.

A czy ja napisałam, że to było bez przygotowania. Czy ja napsiałam, że nie
gadałyśmy o tym. Imię tego chłopaka rozbrzmiewało w naszym domu częściej niż
imiona moich trzech córek łącznie. Spotkanie z nim to nie było zaskoczenie,
ale poruszenie ogromne i tak mnie nie ominęło.

Kaśka

37. Data: 2004-09-27 11:07:40

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:121beu0njzfy8$.dlg@Habeck.pl...

> sąsiedzi mnie nie stresują. :) Ale i tak mnie interesuje jak wielki to
> szok, kiedy zobaczy się "ukochaną córeczkę" w objęciach "jakiegoś
> chłopaka".

Każdy przeżywa to inaczej- ja sama też zrobiłam niezły numer moim rodzicom
przedsatwiając im mojego przyszłego męża - ich szok był nieporównywalny do
mojego.
Moja myśl była taka żeby wszystko się dobrze się układało, żeby nie zranił
złym słowem, zachowaniem, aby dobrze się bawiła a nie martwiła. Jakoś nie
myślałam o seksie bo ten temat mamy przerobiony juz dawno!
No i widzisz wyraźnie- czas płynie.
Z drugiej strony nie musisz chodzić z nią do kina na filmy, które Ciebie
nie interesują.
Są zalety. Twoja malutka Asia jeszcze chwilkę pobędzie słodką, małą
dziewczynką....
Wszystkiego najlepszego

Kaśka

38. Data: 2004-09-27 11:15:07

Od: "Griniu" <p...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
v...
> Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
> z Tobą Griniu, spowodowaną tym faktem frustracją:

> Obawiam się Griniu, że chamstwo jest gorsze od onanizmu.

Przeczytaj moją rozmowę z zmarekz. Nie chciałem, aby to zabrzmiało chamsko.
Ale chłopak sam stwierdził, że uzależnił się od onanizowania się, więc...

Griszczuk

39. Data: 2004-09-27 11:15:18

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Sep 2004 13:00:27 +0200 I had a dream that Kaszycha
<k...@n...pl> wrote:
> Czy widziałeś jak wyglądają, słyszałeś o czym rozmawiają i jak patrzą na
> świat?

Nie słucham obecnie zwierzeń 15-latków. Ale pamiętam dobrze, kiedy sam
miałem ten wiek.

> [...]
> imiona moich trzech córek łącznie. Spotkanie z nim to nie było zaskoczenie,
> ale poruszenie ogromne i tak mnie nie ominęło.

No to czemu to nazwałaś szokiem? Każdy ma element zaskoczenia.

40. Data: 2004-09-27 11:23:28

Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaszycha" :

> [...]
> nie interesują.
> Są zalety. Twoja malutka Asia jeszcze chwilkę pobędzie słodką, małą

Wiesz to ciekawe co napisałaś - bo mnie jakoś cały czas interesują w
zasadzie te same książki i filmy co moich synów.
Wszyscy bardzo lubimy fantastykę, a książki niektóre czytam (ja po raz
kolejny) jednocześnie z nimi.
I do kina zawsze wszyscy chodziliśmy z zainteresowaniem.

To jest fajne bo jest potem o czym dyskutować.

A ponadto moi synowie nigdy nie byli "moimi małymi słodkimi chłopczykami"
tylko od zawsze bardzo niezależnymi ludźmi.

Pozdrowienia.

Basia

Zgon po Diane-35
Test programu AnoMail