Maszyna do pieczenia chleba...

1. Data: 2002-12-27 08:14:13

Temat: Maszyna do pieczenia chleba...
Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

..podobno nadaje sie tez do ciasta drozdzowego?
Czy ktos tego uzywal? Gdzie toto mozna kupic i ile kosztuje?

Dzieki,
Anita

1. Data: 2002-12-27 08:53:22

Temat: Re: Maszyna do pieczenia chleba...
Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik a...@N...gazeta.pl napisał:
> ..podobno nadaje sie tez do ciasta drozdzowego?
> Czy ktos tego uzywal? Gdzie toto mozna kupic i ile kosztuje?

To tak na poczatek:
http://www.muzeum-chleba.pl/muzeum.htm

A teraz do rzeczy:
http://www.piokal.com.pl/prod_piecyk.php
http://www.ability.org.uk/breville_bread_master.htm
http://www.breville.co.uk/bread.html
http://www.guztech.com.pl/uzywane.htm

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Lewczuk / Redakcja CD-Action

1. Data: 2002-12-31 07:10:49

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Tez zastanawiam sie nad zakupem tegoz urzadzenia! W Media Markcie widziałam
automat do wypieku chleba (piecyk) za około 600zł, na podanej stronie
www.piokal.com.pl piecyk można kupić za 299zł, natomiast na allegro piecyki
(nowe) ludzie sprzedają za 300-400zł. Straznie mnie to urządzenie kusi! Marzy
mi się świeży, dobry, bez konserwantów i tych wszystkich ulepszaczy chleb...

Szkoda, że nie wypowiedział się na liście ktoś, kto to urządzenie kupił i
używa... :-( Ciekawe czy naprawdę opłaca się "toto" kupić....

Pozdrawiam
nadal zastanawiająca się nad zakupem Iwona

1. Data: 2002-12-31 11:38:58

Od: "izabela Sowula" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szkoda, że nie wypowiedział się na liście ktoś, kto to urządzenie kupił i
> używa... :-( Ciekawe czy naprawdę opłaca się "toto" kupić....
>
> Pozdrawiam
> nadal zastanawiająca się nad zakupem Iwona

Czesc,

Byly dyskusje na temat tej maszyny kilka miesiecy temu.
Ja mam Panasonic.
Uzywam nie tak czesto jakbym chciala (brak czasu :-) )...
Najwazniejsze to miec zapas dobrej maki chlebowej (zytniej nie uzywalam ,
tylko pszenna) niektorzy ludzie sami robia zakwas, wg.przepisu uzywa sie
drozdzy suszonych.
Chleb jest smaczny.
Zamiast polecanego mleka w proszku ja uzywam oliwy.

Pozdrawiam

Iza

ps.Sprawdz:
http://groups.google.com/groups?as_q=maszyna%20do%20
chleba&safe=images&ie=UTF-
8&oe=UTF-8&as_ugroup=*kuchnia&lr=&hl=en

(linek przelamany)

1. Data: 2003-01-29 19:13:27

Od: syso <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@p...onet.pl wrote:

> Szkoda, że nie wypowiedział się na liście ktoś, kto to urządzenie kupił i
> używa... :-( Ciekawe czy naprawdę opłaca się "toto" kupić....

Wypowiedzial sie i to nie raz. :-)) IMO warto kupic, ja mam juz rok i
jestem bardzo zadowolona. Pogugluj sobie i poszukaj dyskusji. Nawet
przepis jakis podawalam. :-))

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2003-01-30 13:19:37

Od: "Pattie" <p...@i...nospam.com> szukaj wiadomości tego autora

a gdzie mozna takie cudo kupic?

Pzdr
Pattie

1. Data: 2003-01-31 15:07:34

Od: "Halszka " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drozdzy suszonych.
> Chleb jest smaczny.
> Zamiast polecanego mleka w proszku ja uzywam oliwy.

Witaj Izo
Ja takze jestem posiadaczką automatu do wypieku chleba. Kupiłam go na aukcji
w Allegro. Był niestety bez instrukcji. Jest to typ Primera BB 300 .Robiłam
już różne chlebki i większość była bardzo dobra. Marzy mi się chleb na
zakwasie. Czy robilaś juz taki w autmacie? a moze masz przepis na taki chleb
robiony właśnie w naszej maszynce?
Próbowałam juz zrobić zakwas metodą tradycyjną ,ale nie nie udał mi się.
Może błędem było to ,że użyłam mąki żytniej pełnoziarnistej? może należało
zwykłej razowej.Na pewno spróbuję ponownie.
Mam też dylemat na jaki program ustawić maszynkę >Moja jest
niemieckojęzyczna ? rozważam miedzy obcją Vollkornbrot a Normales Brot
Pozdrawiam
Halszka

1. Data: 2003-01-31 15:47:59

Temat: Odp: Maszyna do pieczenia chleba...
Od: "Dorota" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie duże jest to urządzenie? mam malutką kuchnię, malutko miejsca i nie
moge kupic czegos co ma wymiary małej lodówki.

Dorota

Użytkownik Halszka <h...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b1e3fm$ip7$...@i...gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-02-02 18:36:32

Od: syso <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Halszka wrote:

> Marzy mi się chleb na
> zakwasie. Czy robilaś juz taki w autmacie? a moze masz przepis na taki chleb
> robiony właśnie w naszej maszynce?

Ja w swojej robie na zakwasie. Pol szklanki zakwasu, szklanka maki i pol
kilo maki (zazwyczaj pszenna chlebowa z zytnia lub inne kombinacje np.
maka razowa) lyzeczka soli, kminku i 10 g drozdzy. Zawsze wychodzi
pycha. :-)

> Próbowałam juz zrobić zakwas metodą tradycyjną ,ale nie nie udał mi się.
A jak robilas?

> Może błędem było to ,że użyłam mąki żytniej pełnoziarnistej? może należało
> zwykłej razowej.

To nie powinno miec znaczenia, ja mam zakwas od roku i dokarmiam go
roznymi rodzajami maki, zwykla i razowa. Przepis na zakwas podawala
Magda Bassett. Jesli chcesz i nie znajdziesz moge go przytoczyc. :-))

> Mam też dylemat na jaki program ustawić maszynkę >Moja jest
> niemieckojęzyczna ?

Moja rowniez i tez kupilam bez instrukcji, a niemieckiego nie znam. :-(

rozważam miedzy obcją Vollkornbrot

to pelnoziarnisty. Ja uzywam jak jest przewaga maki razowej i z ziarnami

a Normales Brot

No to Normalny albo z niewielka iloscia maki razowej.:-))

Milego pieczenia. Ciesze sie, ze jest coraz wiecej osob korzystajacych z
tych maszynek, bo to super sprawa. :-))

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2003-02-02 18:38:14

Od: syso <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pattie wrote:
> a gdzie mozna takie cudo kupic?

W sklepach nie widzialam, najszybciej na Allegro. :-))

Pozdrawiam
Sylwia

panettone - prośba
nadziewane pieczarki na sylwestra