Re: Maszynka do makaronu.

From: Trefniś <t...@m...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Maszynka do makaronu.
Date: Sat, 30 Jan 2016 23:05:38 +0100
<0...@g...com>
<o...@t...home>
<56ad25f9$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@t...home>
<56ad2eb4$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu .01.2016 o 22:43 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> Często sama nabijam. Tytoń do robienia papierosów jest bardziej podobny
> do tytoniu niż papierosy, w których jest na ogół ten sam, jakiś oszukany
> tytoń.

Mówisz o fabrycznym tytoniu do nabijania gilz, z opłaconą akcyzą i
sprzedawanym oficjalnie.
Tu sprzedają tytoń "prosto z pola", a policja na nich poluje (mało
skutecznie i raczej na hurtowników).

Trochę głupio o paleniu w kontekście problemów zdrowotnych, ale dla mnie
lekkim szokiem było przejście na fajkę, a po pewnym czasie porównanie z
papierosami. Papierosy są obrzydliwe, głównie z powodu bibułki, która
zwyczajnie smakuje palonymi szmatami (ale to odczuwają fajczarze, nie
"papierośniki").

Palenie jest szkodliwe i żałuję, że zacząłem!

--
Trefniś