Re: Maszynki do makaronu...

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Fri, 4 Apr 2014 00:20:00 -0700 (PDT)
Subject: Re: Maszynki do makaronu...
From: k...@g...pl

W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 23:27:12 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> On nie jest przyrządzany w maszynce, jeno w niej krojony :-)
>
> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

etam! zalezy od maszyki. sa takie w ktorych caly proces jest wykonywany mechanicznie.
do urzadzenia dodaje sie jedynie skladniki. w tych prostych maszynkach walkowanie i
krojenie wykonuje sie przy ich uzyciu. mnie bardziej odpowiada ten drugi wariant.
warunek maszynka musi byc b.dobrej jakosci wykonana ze stali nierdzewnej. szczegolnie
polecana jest f/my ATLAS. mam taka 15-20 dziala bezawaryjnie od wielu lat. tanie
maszynki maja walki ze stopow niewiadomego skladu, i o zatruwanie organizmu metalami
ciezkimi nie trudno. dobra maszynka to wydatek kilkuset zl. jest jeszcze jedna
sprawa, nigdy nie myjemy rzeczonej maszynki w wodzie! nie umiem sobie wyobrazic
wykonywania makaronu na stolnicy... szukajac twoich "pitnych" analogii to tak jakbym
mial sie napic perelowskiej kawy "po turecku". jesli znasz te "recepture"?