Maszynki do makaronu...

1. Data: 2014-03-07 21:20:22

Temat: Maszynki do makaronu...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...szukam. Koniecznie żeby była z przyssawką, a nie przykrącana do blatu.
Komuś wpadło coś takiego w oko?

2. Data: 2014-03-07 21:29:45

Temat: Re: Maszynki do makaronu...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Mar 2014 21:20:22 +0100, Ikselka napisał(a):

> przykr

> cana

oczywiście.

3. Data: 2014-03-09 14:54:47

Od: LeonKame <k...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-07 21:29, Ikselka pisze:

> oczywiście.

Mozna i tak ja kupuje te niewygniecione z koszyka z przecena za grosze.

4. Data: 2014-03-09 15:08:55

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-09 14:54, LeonKame pisze:

> Mozna i tak ja kupuje te niewygniecione z koszyka z przecena za grosze.

Nie ma to jak odnieść sukces za granicą :)))

5. Data: 2014-03-09 15:09:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 09 Mar 2014 14:54:47 +0100, LeonKame napisał(a):

> Mozna i tak ja kupuje te niewygniecione z koszyka z przecena za grosze.

Niestety tu można się naciąć - niekiedy jest czarne tylko wewnątrz, przy
samym jądrze. Dla mnie podstawą jest mocno błyszcząca zielona skórka, lekko
uginajaca się pod palcem. Jesli takiego owocu nie ma, kupuję twardy i
czekam. No ale czasem potrzebne na już - jesli nie ma odpowiedniego
(jędrnego lecz już dojrzałego), to rezygnuję, bo przejrzałe=paciajowate do
niczego mi się nie nada.

6. Data: 2014-03-09 15:10:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Mar 2014 15:09:13 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> czekam. No ale czasem potrzebne na już - jesli nie ma odpowiedniego
> (jędrnego lecz już dojrzałego), to rezygnuję, bo przejrzałe=paciajowate do

...jednak chyba przeskoczyliśmy nie do tego wątku :-))

7. Data: 2014-04-02 08:30:55

Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-07 21:20, Ikselka pisze:
> ...szukam. Koniecznie żeby była z przyssawką, a nie przykrącana do blatu.
> Komuś wpadło coś takiego w oko?

Niestety, nie potrafię pomóc w poszukiwaniach. Ale tak z ciekawości -
taki makaron robiony maszynką w domu jest lepszy w smaku od tego
kupowanego w sklepie? Jeżeli chodzi o taki robiony ręcznie to smak jest
zupełnie nieporównywalny z tym sklepowym, ale czy tak jest również gdy
robi się go za pomocą maszynki?

8. Data: 2014-04-02 08:43:11

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 2 kwietnia 2014 08:30:55 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
>
> kupowanego w sklepie? Jeżeli chodzi o taki robiony ręcznie to smak jest
>
> zupełnie nieporównywalny z tym sklepowym, ale czy tak jest również gdy

czy herbata jest slodka od mieszania? co za roznica z maszynki, czy gnieciony
recznie? wazne sa ingrediencje!

9. Data: 2014-04-02 09:56:22

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> [...]
>
> robi się go za pomocą maszynki?

czy herbata jest slodka od mieszania? co za roznica z maszynki, czy
gnieciony recznie? wazne sa ingrediencje!

Naturalnie, ze od mieszania! wsyp cukier i nie mieszaj, kiedy będziesz pił
słodką? :)))
pozdr
Stefan

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

10. Data: 2014-04-02 10:35:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-02 09:56, Stefan pisze:

> Naturalnie, ze od mieszania! wsyp cukier i nie mieszaj, kiedy będziesz
> pił słodką? :)))

Najlepsze zostanie na deser. ;)

Ewa

Avocado