Re: Matka wysługuje się synem.

Data: 2006-04-04 23:48:54
Temat: Re: Matka wysługuje się synem.
Od: "Justyna N" <c...@p...pl>

Użytkownik "Władysław Tarnawski" <l...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:e0t7vu$ftd$1@inews.gazeta.pl...

> Aicha niczego nie wyjaśniła a jedynie opisała istniejacy stan zewnętrzny.

> (...same bzdury...)
DLACZEGO? Udowodnij (nie odwołując się do Twojej teorii), że to co napisałam
to bzdura.

> Zaburzenia emocjonalne w organiźmie kobiety. Zaburzenia wynikające z
> zaburzonych relacji między nią a jej rodzicami, szczególnie matka. To, do
> cxzego żadna kobieta przyznać się nie chce bo nie rozumie przyczyny tych
> zaburzeń. I nie podchox do mojej wypowiedzi jak do czegoś złośliwego, co
> ma na
> celu pognębić kobiete. Po prostu stwierdzam fakt. A potem szukam przyczyny
> która spowodowała wystąpienie zaburzeń takich, ze kobieta stała się
> Chimerą.

DLACZEGO? Dlaczego nie zaburzenia emocjonalne u mężczyzny?

> [...]
> diabeł
> mówi dobranoc, w czeluściach naszej duszy. I uważam, że wszystkie te
> emocje
> maja swój początek w okresie dzieciństwa kiedy rodzice wpajają dziecku
> ZAKAZ
> poznania. Te emocje rodzą się również później kiedy dziecko walczy o
> wyrwanie
> się spod nieświadomej dominacji rodziców a równocześnie jest poddawane
> manipulacji, szczególnie matek, które dążąc do zapanowania nad mężczyzną
> wykorzystują w tym celu dzieci. To prowadzi do kazirodztwa emocjonalnego,

DLACZEGO?

> Przypatrz się wokoło, ale bez strachu, że gdy ten wpływ zostanie ujawniony
> od razu kobieta pójdzie do mamra lub zostanie porzuconw emocjonalnie przez
> dzieci. Stanie się to wtedy, gdy będzie kobieta dalej szła w zaparte w
> ujawnieniu swojego nieświadomego udziału w demolowaniu rodu ludzkiego.

DLACZEGO? Dlaczego miałabym to robić? Dlaczego to ma być dominacja kobiety,
a nie reakcja obronna na zachowanie mężczyzny?

--
c...@p...pl

"Never look back cause is hurt- my heart
is so cold. I feel the frost-never look back.
I feel the darkness on my shoulder.
The frost is in my heart"