Re: Matka wysługuje się synem.

Data: 2006-04-05 01:28:05
Temat: Re: Matka wysługuje się synem.
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl>

Użytkownik "LeoTar" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e0je98$8ek$1@inews.gazeta.pl...

> Niestety, dowodu fizycznego jeszcze na to nie mam, gdyż jego
przedstawienie
> jest ściśle uzależnione od zmian świadomości kobiety. Chodzi o mojego syna
> Wojciecha, z zespołem Down'a. Twierdzę, że tzw niepełnosprawność ustąpi
jak
> tylko zostanie uwolniony przez matkę z kazirodczych (emocjonalnie) więzi.

> Jak chcesz. Ja Ci nie każę, to sprawa Twojego zainteresowania się
problemem.

> Jest to trochę porozrzucane w różónych tytułach, ale postaram się na ten
temat
> [...]

Wracam do Twojego postu.
Tu się roi szczurom, że coś skumają :-))
Banał.
Najwyżej. Rozwleką.

Zastanawia mnie ostatnie zdanie.
Przecież, sam tworząc ten dług w niego popadłeś.
To nie wina. To Twórczość.
Błąd?
Mnie też wydali nieświadomie.
Gnębić ich za to?
Kto ich by gnębił, gdyby mnie nie 'wydali' :-)

Mam takie życie. Ale mam. Sam jestem tym.
W każdej godzinie. Rozumiem, czy też nie.

(godzinę potrzebuję na zrozumienie, bom facet)
(dziewczynki mają inaczej?)

Każdego, a zwłaszcza dowolną matkę pozwać do sądu.
Bo każdy sensowny maczo, albo pantoflarz, pomaca
brzuszek.
Pozwij i tych co się egzaltują porodem.
Przeżywają go wraz z matką.
Co unoszą swe dziecie (wszak nagie) ku słońcu.

To barszcz dla prawników, swołocz ta, żyje z tego.

----------------

Insza broszka.

Dziś, rozmyślałem. Ot.

Nad przedziwnym zbiegiem okoliczności.