Re: Matka wysługuje się synem.

Data: 2006-04-05 16:11:16
Temat: Re: Matka wysługuje się synem.
Od: "LeoTar" <l...@W...gazeta.pl>

eTaTa <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> Tu się roi szczurom, że coś skumają :-))
> Najwyżej. Rozwleką.

Nawarstwione tysiącleciami manipulacje powodują, że trudno jest to teraz
ekspresowo odkręcić. Rozwlekając uciekaja od sedna sprawy a równoczesnie
wykazuja sie potęga Umysłu, poprawiają widzenie samych siebie. To juz postęp.

> Przecież, sam tworząc ten dług w niego popadłeś.
> To nie wina. To Twórczość.

Objasniam różne scieżki po których dyskutujący wspinaja się do celu.

> Błąd?
> Mnie też wydali nieświadomie.
> Gnębić ich za to?
> Kto ich by gnębił, gdyby mnie nie 'wydali' :-)

"Wydali" Cie na świat abyś im pomógł.

(...)

> Każdego, a zwłaszcza dowolną matkę pozwać do sądu.

Nie, to nic nie da. Nie wolno nawet. Uświadomic trzeba.

> Bo każdy sensowny maczo, albo pantoflarz, pomaca
> brzuszek.
> Pozwij i tych co się egzaltują porodem.
> Przeżywają go wraz z matką.
> Co unoszą swe dziecie (wszak nagie) ku słońcu.

Zyją w urojonym świecie. Musza odzyskac świadomośc by zrozumiec.

> To barszcz dla prawników, swołocz ta, żyje z tego.

Ano taka prawda. Ale oni też uciskają w celu odzyskania swmoświadomości. To
jest nieswiadomie celowe działanie.

(...)

> Nad przedziwnym zbiegiem okoliczności.

Nie ma przypadkowości, wszystko co się staje jest celowe.

(...)

> Nie szukaj winnych.

Winnych nie ma tak jak nie ma Początku.

Pozdrawiam