Misiewicza rola życia :-)

31. Data: 2017-05-20 10:40:26

Temat: Re: Misiewicza rola życia :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> W sumie to się dziwię, że che jej się jeszcze ci odpisywać.

Żal mi człowieka. Wyedukowałam i kończę - coś mu we łbie zawsze z tego
zostanie.

32. Data: 2017-05-20 10:49:27

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-20 o 10:38, Ikselka pisze:
> A takie durnie jak ty mogą teraz tylko paznokcie gryźć, jak PiSowi rośnie w
> narodzie.

W TVpis chyba :)

> Powrotu treści żołądkowej życzę.

Nie oglądam TVpis :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2017-05-20 11:06:37

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-20 o 10:27, Przemysław Dębski pisze:

> W sumie to się dziwię, że che jej się jeszcze ci odpisywać.

A ja się nie dziwię. Strasznie ją to irytuje, gdy ktoś wytyka jej
rasistowski kretynizm.

> Wydawało mi
> się, że osiągnąłeś już pozycję globa z którym nikt już nie chce gadać,
> którego można dla uciechy kijem poszturchać raz na czas jakiś.

To źle ci się wydawało.

> Tak czy
> siak na pewno jesteś już tego blisko, efekt "świeżej krwi" tu na grupie
> przestaje już działać.

Ojezu.... Jak ktoś śmiał zaburzyć to homofobiczne, rasistowskie i
faszystowskie kółko wzajemnej adoracji?
Normalnie zaraz się rozpłaczę.

> Z drugiej strony, patrząc jak globa usilnie
> przepraszałeś za słowa przez pomyłkę skierowane do niego ... chyba
> będzie wam razem dobrze ... ;)

A są jakieś rzeczy, które ci się z dupą nie kojarzą?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2017-05-20 12:05:34

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Proporcje u ciebie między inwektywami a konkretami, i tak kiepskie do tej
> pory, teraz już skokowo się zmieniły na 99,99:0,01.
> I to by było na tyle.

Znalazłaś u niego jakiś konkret? No to się naszukałaś...
--
Chiron

35. Data: 2017-05-20 12:28:08

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-20 o 12:05, Chiron pisze:

> Znalazłaś u niego jakiś konkret? No to się naszukałaś...

https://www.youtube.com/watch?v=3CPHRT1XgX8

Tak właśnie szukacie i reagujecie na konkrety.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

36. Data: 2017-05-20 12:30:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> Znalazłaś u niego jakiś konkret? No to się naszukałaś...

No tak - że "zna historię" :-D

37. Data: 2017-05-20 12:39:59

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości

>Jakby tak wyjąć z tego, co napisałeś twoją mantrę o powrocie do zdrowia- to
>nie zostaje zupełnie nic. Postaraj się odnieść konkretnie do tego, co
>napisała Iksełka

Pohuj? Masz potrzebę odnosić się do debilizmów, odnoś się. Debilu.

38. Data: 2017-05-20 12:51:46

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Nie obchodzi mnie, co to było. Obchodzi mnie, że to ja mam słuszność.

I tak sobie powtarzaj.

39. Data: 2017-05-20 13:14:52

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości

> Pohuj? Masz potrzebę odnosić się do debilizmów, odnoś się. Debilu.

Myślę, ze jak na ciebie- to naprawdę zaskakująco wysoki poziom "dyskusji".
Nie masz czasem chęci wyjść do drugiego człowieka? Tak pytam.

--
Chiron

40. Data: 2017-05-20 14:07:53

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-20 o 11:06, Kviat pisze:

> A ja się nie dziwię. Strasznie ją to irytuje, gdy ktoś wytyka jej
> rasistowski kretynizm.

Nie widzę żeby się irytowała. Zresztą pomyśl logicznie, piperzysz trzy
po trzy to samo do tych samych osób od roku. Wytłumacz mi, w jaki sposób
mogło by robić to na tych osobach wrażenie inne od znudzenia? Druga
sprawa, dlaczego Piotrusiu chowasz się za "ktosiem"? Tylko ty i nikt
inny rzuca jej tak absurdalne zarzuty. Nie ma nikogo innego kto by to
robił. Ci ktosie są twoim urojeniem.

> To źle ci się wydawało.

Przecież to właśnie napisałem. Spostrzegawczość i jakość reakcji którą
się tu wykazałeś, każe mi zapytać czy ty aby nie potrzebujesz pomocy?

> Ojezu.... Jak ktoś śmiał zaburzyć to homofobiczne, rasistowskie i
> faszystowskie kółko wzajemnej adoracji?
> Normalnie zaraz się rozpłaczę.

Jeśli tak oderwane od rzeczywistości za to jakościowo wciąż banalne
wizje doprowadzają cię do płaczu, to może być tak że potrzebujesz
dłuższej pomocy niż mogło by się na pierwszy rzut oka wydawać

> A są jakieś rzeczy, które ci się z dupą nie kojarzą?

Oczywiście że są.

Dębska

Po cośmy wstępowali do Unii ?
Czarny koń wyborów
Wszechświat się rozpada?
Sprawa ZABITEJ w Egipcie Polki.
Dlaczego ktoś przełącza tryb kreatywny na tryb przetwania?