Re: Mleko

From: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Mleko
Date: Wed, 10 Feb 2010 04:39:56 -0800 (PST)

On 10 Lut, 11:14, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:

> Eskimosom powiedz żeby nie żywili się samym mięsem. Oni według Ciebie pewno
> oprócz mięsa jedzą ananasy, daktyle, pieczywo cukiernicze w 18 rodzajach, świeżą
> marchew i jabłka na przemian z gruszkami. No i mleko pod każdą postacią. W
> Eskimosji mają farmy na których hodują krowy, kozy i owce. Eskimosja ogólnie
> znana jest na Świecie jako największy eksporter mleka, owoców i ciastek. Myśl
> proszę. To nie nie boli.
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Mówisz o ludziach, którzy przystosowali się do życia w pewnych
warunkach.
Eskimosi nie jedzą dużej ilości warzyw, bo składniki pokarmowe mają z
mięsa zwierząt, ryb.
Również radzę nie tylko myśleć, ale i czytać. Pewne rzeczy już
sprawdzono, opisano, zbadano. Wystarczy przeczytać.
Czytanie również nie boli. Świat nie jest taki jakim sobie
wyobrażasz.
Polecam podręcznik do fizjologii żywienia dla studentów wydziałów
technologii żywności i żywienia człowieka. Podręcznik bromatologii dla
studentów farmacji.
Dowiesz się, dlaczego jest tak jak napisałem.