Mleko

71. Data: 2010-02-10 12:34:31

Temat: Re: Mleko
Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 10:22, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:

> Krowa po okresie naturalnej laktacji nie daje mleka. Jednak poprzez stymulację
> cycków można ją oszukać ze dalej karmi cielaka. Samica żubra to też krowa.
> Widziałeś leśniczego co codziennie rano leci z wiaderkiem do lasu zubżyce wydoić?
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Słyszałeś o dobermanach w starożytnym rzymie?
Człowiek udomowił zwierzęta a potem nauczył się selektywnie hodować
zwierzęta o odpowiednich cechach.
Krowy są o wielu rasach. Typowo mleczne, typowo mięsne, mieszane,
mleczno - mięsne.
Proponuję się douczyć i wtedy argumentować.

72. Data: 2010-02-10 12:39:56

Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 11:14, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:

> Eskimosom powiedz żeby nie żywili się samym mięsem. Oni według Ciebie pewno
> oprócz mięsa jedzą ananasy, daktyle, pieczywo cukiernicze w 18 rodzajach, świeżą
> marchew i jabłka na przemian z gruszkami. No i mleko pod każdą postacią. W
> Eskimosji mają farmy na których hodują krowy, kozy i owce. Eskimosja ogólnie
> znana jest na Świecie jako największy eksporter mleka, owoców i ciastek. Myśl
> proszę. To nie nie boli.
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Mówisz o ludziach, którzy przystosowali się do życia w pewnych
warunkach.
Eskimosi nie jedzą dużej ilości warzyw, bo składniki pokarmowe mają z
mięsa zwierząt, ryb.
Również radzę nie tylko myśleć, ale i czytać. Pewne rzeczy już
sprawdzono, opisano, zbadano. Wystarczy przeczytać.
Czytanie również nie boli. Świat nie jest taki jakim sobie
wyobrażasz.
Polecam podręcznik do fizjologii żywienia dla studentów wydziałów
technologii żywności i żywienia człowieka. Podręcznik bromatologii dla
studentów farmacji.
Dowiesz się, dlaczego jest tak jak napisałem.

73. Data: 2010-02-10 12:56:48

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

[...]
------------

Eskimosi nie czytają i żyją :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

74. Data: 2010-02-10 14:03:43

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> W Usenecie mal <m...@g...com> tak oto plecie:

> No to w końcu od baby czy od krowy?
>
> Qra

Jeszcze raz z interesem w telefonie.

75. Data: 2010-02-10 15:23:09

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Również radzę nie tylko myśleć, ale i czytać. Pewne rzeczy już
> sprawdzono, opisano, zbadano. Wystarczy przeczytać.

Może żyją bo nie czytają że powinni pić krowie mleko, jeść sałatę i pomidory bo
inaczej będą chorowali. Jak by przeczytali to by ze śmiechu poumierali.

76. Data: 2010-02-10 15:39:30

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pomidory bo
> inaczej będą chorowali. Jak by przeczytali to by ze śmiechu poumierali.

Zdaje się że jacyś - też niepiśmienni - Murzyni od pokoleń piją krew
zmieszaną z mlekiem. Twoja teoria jest do bani, wiesz?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

77. Data: 2010-02-10 18:55:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Feb 2010 10:32:09 +0100, Prawusek napisał(a):

> [...]
.googlegroups.com...

> Na pewno nie serwuję sobie dodatkowych bakterii poza tymi, które siłą
> rzeczy muszę tolerować i z nimi się stykac..
>
> Nie mówiąc już o tych, bez których człowiek nie może żyć

Owszem.
--

Ikselka.

78. Data: 2010-02-10 22:44:58

Od: "artustas" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

[CIACH]

Z ciekawości zapytam, skąd masz taką wiedzę o przetwarzaniu mleka:) ?.

Pzdr.
Artur

79. Data: 2010-02-11 07:35:19

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(ciach)

> [...]
> ogólnie
> znana jest na Świecie jako największy eksporter mleka, owoców i ciastek.

a troll z jednej skrajnosci w druga wpada... echhhhhhhhhh
Nie dosc ze niczego nowego postem nie wprowadza to jeszcze pisze o czyms o
czym nie ma bladego pojecia. Popatrz lepiej na srednia zycia u Eskimosow,
pozniej zastanow sie CZYM oni tak na prawde sie zywia, pomysl... pomysl...
pomysl raz jeszcze (moze w koncu ci sie uda) i ?
jak zapali ci sie w glowie taka zolta zarowczka wtedy dopiero pisz.

80. Data: 2010-02-11 11:25:03

Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-09 14:08, mal pisze:

> (...) Wszystkie pozostałe mleka są
> produkowane z rozcieńczonego wodą mleka w proszku.

A kolega widzę technolog z mleczarni? Skąd wziąłeś swoje odkrywcze
stwierdzenie?

Otóż technologia mój drogi jest zgoła inna, polega w dużym skrócie na
odtłuszczeniu mleka krowiego i jego pasteryzacji a nie liofilizacji i
potem dolewaniu wody.

--
-=Elwood=-

Our Knowledge Is Our Power

NA DZISIAJ, CZYLI 09.02.10
Re: Wykrawacze/foremki do wykrawania ciastek
Parowar
sos sojowy, ile rosolu a ile sosu?
owoce morza u chinczyka, jak to robia+ surówka:)??