Re: Mleko - biała śmierć.

Data: 2012-09-30 17:50:01
Temat: Re: Mleko - biała śmierć.
Od: "Chiron" <e...@o...eu>

news:506883f8$0$1297$65785112@news.neostrada.pl...

> Biorąc pod uwagę cenę tego mleka i wyrobów z niego, to muszą być ludzie
> bardzo majętni, którzy taką mają opinię. ;)

> Nigdy nie nazwałabym go delikatnym, przynajmniej w smaku. Dla mnie ma zbyt
> intensywny ten specyficzny kozi "aromacik".

Zapach- zgoda. Niektórym przeszkadza. Jednak krowie mleko jest w porównaniu
z nim "ciężkie". Serki, nawet mleko pite bezpośrednio- jest lekkostrawne. W
sklepach cenę tego mleka przypisujęjego rzadkości. Na wsi koza kojarzy się z
biedą. Taka sama się wyżywi- tam, gdzie krowa zdechnie z głodu, koza się
naje.
Ja uwielbiam- przetwory, surowe. Mniam:-).
Bardziej "trąci" owcze mleko. Mnie nie przeszkadza- żętycę lubisz?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron