Re: Młody giercownik

Data: 2009-09-01 11:10:43
Temat: Re: Młody giercownik
Od: "gdaMa" <g...@w...pl>

*Paulinka*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C
Pippi):

> Ile pozwalacie swoim pociechom spędzać czasu przed komputerem i w co
> grają Wasze dzieci. Zadaję pytanie, bo czuję, że straciłam kontrolę.

Szkodnik lat 4 spędza przed komputerem ok 0,5 -1 h raz na x dni. Raz na x
dni może oznaczć raz w tygodniu bądź raz w miesiącu - nie wpadł jeszcze w
ciag ;).
Młody lat 9,5 (to w zasadzie NTG), nałogowiec futbolowy ma limit do 2
h/dziennie w dni wolne od szkoły i max 1h/dziennie w tygodniu szkolnym.
Obowiązuje zasada - komputer można włączyć po odrobieniu lekcji a należy
wyłączyć do 19:30. Jak mecz się jeszcze nie skończył to o 19:30 następuje
brutalne odłączenie od zasilania (tak wiem, nie wpływa to dobrze na pracę
kompa... młody tez to wie i nie przegina ;) ).

Magda *gdaMa*
Mysz 27.02.2000 oraz inszy Szkodnik 22.04.2005

4385 (20090831) __________