Młody piernik

31. Data: 2017-09-24 22:24:45

Temat: Re: Młody piernik
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.09.2017 o 10:33, Qrczak pisze:

> Ale jak nazwać wypieczone w keksówce warzywa zmiksowane z przyprawami,
> ziołami a nierzadko bułką?

No jak to jak? Warztet!

Ewa

32. Data: 2017-11-22 11:58:19

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Teraz przyprawy. Używam dużo cynamonu, sporo kolendry i sporo kminku.
> Rzecz jasna imbir. Ponadto goździki, anyż (nie zawsze), czarny pieprz,
> kmin rzymski. Jeszcze kardamon i gałka muszkatołowa. Może być też ziele
> angielskie.
>
> Jarek

Znalazłem dzisiaj taki artykuł i zastanawiam się czy ta już czas i na ile jest to
wartościowy przepis :

http://ugotuj.to/przepisy_kulinarne/1,87978,15041526
,Piernik_dojrzewajacy___najwyzszy_czas_go_przygotowa
c_.html

Chciałbym również przygotować swoją przyprawę piernikową. Jakich proporcji najlepiej
się trzymać (patrz powyższy tekst Jarka ) ?

33. Data: 2017-11-23 10:26:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@g...com> wrote:

> [...]
>
> Chciałbym również przygotować swoją przyprawę piernikową. Jakich
> proporcji najlepiej się trzymać (patrz powyższy tekst Jarka ) ?

Grad odpowiedzi.
Albo wszyscy tu już mają po uszy piernika dojrzewającego, albo PiS odciął
neta wyborcom opozycji.
:-D

--
XL