Modne, piękne i bardzo drogie :) przylaszczki.

31. Data: 2006-02-28 19:18:29

Temat: Re: Modne, piękne i bardzo drogie :) przylaszczki.
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podawałem w ubiegłym roku adres hodowcy paproci z Zielonej góry.
> Takiego wyboru nie ma chyba nigdzie w świecie.
> Pozdrawiam.Mirzan

W Polszcze wszystko naj.......... .<lol>

32. Data: 2006-02-28 19:38:59

Od: "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak <0...@m...pl> napisał(a):

> A nie można ich zamówić w Japonii?

Jerzy, ja policzyłem, że na jedną przylaszczkę Alba Plena:
Polak pracuje 20 godzin; Niemiec 5 godzin a Anglik 2 godz.
Ile Japończyk? Nie wiem.

W handlu roślinami ozdobnymi w Anglii rządzi konsument.
U nas producent. A ceny są z sufitu. Ot, co.
Jacek Gucio

33. Data: 2006-02-28 21:11:41

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28 Feb 2006 12:19:21 +0100, a...@i...pl napisał(a):

> Cudze chwalicie swego nie znacie. Kupiłem 2 lata temu u Eweliny na wystawie w
> Krakowie 3 duze, pięknie ukorzenione przylaszczki pełne, każda inna. Bardzo
> dobrze zimują i w tej chwili tak pięknie sie rozrosły, że nie żałuje zakupu. A
> z mojej orientacji widze, że zapłaciłem znacznie mniej niż za granicą, za dużo
> większe sadzonki.

A mnie jakoś z poprzednich postów się skojarzyło, że Ewelina jest twoją
siostrą:)
A tu proszę, partner w interesach:)

Pozdrawiam
Marta, która na ciemierniki się przyczaiła
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

34. Data: 2006-02-28 21:22:12

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie jakoś z poprzednich postów się skojarzyło, że Ewelina jest twoją
> siostrą:)

Ja to wyczułam już z poprzednich wypowiedzi Andrzeja na inne tematy :-)

> A tu proszę, partner w interesach:)

Reklama też interes ;-)

> Pozdrawiam
> Marta, która na ciemierniki się przyczaiła

Serdecznie Miłka co będzie je miała (zapewne) na zbyciu

35. Data: 2006-02-28 21:36:41

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W handlu roślinami ozdobnymi w Anglii rządzi konsument.

Wątpię.

> U nas producent. A ceny są z sufitu.

Wątpię

> Jacek Gucio

Pb

36. Data: 2006-02-28 21:40:05

Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Przylaszczka pospolita (dzika) kosztuje:
> U nas 5 zł; w Niemczech 8 Euro; w Anglii 3,50 funta
>
> Przylaszczka pospolita Alba kosztuje:
> U nas 15 zł; w Niemczech 8 Euro; w Anglii 3,30 funta
>
> Przylaszczka pospolita Rosea kosztuje:
> U nas 15 zł; w Niemczech 8 Euro; w Anglii 3,50 funta
>
> Przylaszczka siedmiogrodzka kosztuje:
> U nas 10 zł; w Niemczech 10 Euro; w Anglii 3,50 funta
>
> Przylaszczki japońskie, na przykład Alba Plena  kosztuje:
> U nas 300 zł; w Niemczech 150 Euro; w Anglii 28,00 funtów
>
> To jest luka, trzeba dużo produkować i obniżać cenę.

Do swoich wyciągniętych wniosków zrób jeszcze analizę popytu na przylaszczki
przynajmniej w kraju i możesz zabrać się za ich produkcję.

Życzę powodzenia
Waldek

37. Data: 2006-02-28 21:56:10

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28 Feb 2006 22:40:05 +0100, Waldek napisał(a):

> Do swoich wyciągniętych wniosków zrób jeszcze analizę popytu na przylaszczki
> przynajmniej w kraju i możesz zabrać się za ich produkcję.

Bo nie każdy ogrodnik musi byc przecież maniakiem - kolekcjonerem,
niektórym wystarczy po prostu ładny ogród.
Nie każdy musi mieć takie aspiracje i nie widzę w tym nic złego.
Poza tym ciężko tu porównywać siłę nabywczą funta czy euro do złotówki, to
weźcie panowie pod uwagę. Dla wielu kwiatek za 30 zł to już fanaberia, na
którą po prostu przeciętnego Polaka nie stać.

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

38. Data: 2006-02-28 21:59:29

Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Ewelina jest twoją
> siostrą:)
> A tu proszę, partner w interesach:)

hmm... Siostrą?, Nie niestety, choć zupelnie obcą osobą tez nie jest.

39. Data: 2006-02-28 22:44:25

Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> weźcie panowie pod uwagę. Dla wielu kwiatek za 30 zł to już fanaberia, na
> którą po prostu przeciętnego Polaka nie stać.

Czy ja tutaj kogoś zmuszam
do kupowania roślin tzw.kolekcjonerskich.
Kogo nie stać to nie kupuję.Każdy ma takie aspirację na jakie go stać.
Temat dotyczy przylaszczek.Trzymaj się tematu.

Pozdrawiam
Waldek

40. Data: 2006-03-01 03:24:16

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Waldek wrote:

> Czy ja tutaj kogoś zmuszam
> do kupowania roślin tzw.kolekcjonerskich.
> Kogo nie stać to nie kupuję.Każdy ma takie aspirację na jakie go stać.

A moze niektorzy maja takie, jakie lubia? :-)

> Temat dotyczy przylaszczek.Trzymaj się tematu.

Bez szans.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

Zimujące kaktusy
Nomocharis
Prosba o identyfikacje
Cortaderia selloana
Gdzie kupić nasiona iglaków ?- wysyłkowo