Mój program polityczny.

131. Data: 2020-07-12 05:35:42

Temat: Re: Mój program polityczny.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-11 12:21, trybun wrote:

> A znasz chociaż zasady na których sprowadza do Polski obce wojska?

//zdaje siem, ze My w NATO jestesmy... juz od lat...

https://www.bbn.gov.pl/pl/wydarzenia/194,Podpisanie-
Aktu-Ratyfikacji-w-sprawie-przystapienia-Polski-do-T
raktatu-Polnocnoa.html

132. Data: 2020-07-12 10:17:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> //zdaje siem, ze My w NATO jestesmy... juz od lat...
>
> https://www.bbn.gov.pl/pl/wydarzenia/194,Podpisanie-
Aktu-Ratyfikacji-w-sprawie-przystapienia-Polski-do-T
raktatu-Polnocnoa.html

Poza tym tak czy inaczej obce u nas będą - jak sobie jednych nie
sprowadzimy, to się inne same wprowadzą. Kto myśli, że może być inaczej,
ten kiep. Taka nasza podła geopolityka i trzeba w niej sobie jakoś miejsce
DLA SIEBIE uładzać.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

133. Data: 2020-07-12 22:58:52

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-12 10:17, XL wrote:

> [...]
> ten kiep. Taka nasza podła geopolityka i trzeba w niej sobie jakoś miejsce

Dokladnie... Jedyna droga przez kontynent, prowadzi przez Nizine
Srodkowoeuropejskom...

134. Data: 2020-07-12 23:06:30

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> DLA SIEBIE uładzać.

Dokladnie... Jedyna droga przez kontynent, prowadzi przez Nizine
---
Zawsze mogom transPOrtowac kluczowe materialy militarne [np ABC] via nordstream[y] i
to w obie strony ;P

135. Data: 2020-07-13 01:20:38

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-12 23:06, m...@g...com wrote:

> [...]
> ---
> Zawsze mogom transPOrtowac kluczowe materialy militarne [np ABC] via nordstream[y]

A szto skazala caryca Leonida marszalkowi Andriejowi Greczko...?

"A czto to -- nużna nam pustynia?

Wied' pustyń u nas oczeń mnogo!

Nam nużno kuszat', nużno brat'!

Nu, sprasziwaju was, od kogo?"

https://literat.ug.edu.pl/szpot/caryca.htm

136. Data: 2020-07-14 12:45:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

"A czto to -- nużna nam pustynia?
Wied' pustyń u nas oczeń mnogo!
Nam nużno kuszat', nużno brat'!
Nu, sprasziwaju was, od kogo?"
---
Majom teraz ocieplenie klimatu
Niech orajom tajgem ;P

137. Data: 2020-07-14 23:36:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-14 12:45, m...@g...com wrote:

> "A czto to -- nużna nam pustynia?
> Wied' pustyń u nas oczeń mnogo!
> Nam nużno kuszat', nużno brat'!
> Nu, sprasziwaju was, od kogo?"
> ---
> Majom teraz ocieplenie klimatu
> Niech orajom tajgem ;P

Problem w tym, ze jest ich coraz mniej... a kraj i bez ocipienia ogromny...

138. Data: 2020-07-22 08:38:00

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.07.2020 o 17:13, XL pisze:

> Niech się ,,wykazują" eksperymentując na własnym i własnych rodzin życiu -
> od mojego im wara. Nie rzucę pięciu lat pod nogi niesprawdzonych ludzi. Nie
> wiem bowiem, czy dysponuję więcej niż pięcioma - są więc one dla mnie o
> wiele cenniejsze, niż dla rozrzutnych tzw. młodych, którzy nawet nie myślą
> o tym, że i dla nich może to być ostatnia piątka i są skłonni szafować swym
> czasem i życiem.

Bez urazy, ale z takim podejściem to Ty nigdy nie wyjdziesz z jaskini.
Moim zdaniem trwanie w marazmie to  niezbyt dobra recepta na życie.

> Agentura to obcy element.

No to przecie mamy spotkanie wodza "cztery oczy" z imperatorem, o czym
tam gadają w tajemnicy przed narodem? To niby ma być ten nasz/swój element?

> Jaskinia ma ścisły związek z wyborami.

Źle napisane - "cisza wyborcza", miało być.

> Pod wzgledem uchylania? Zawsze mam w nim oparcie. ZAWSZE. Jest NIEZŁOMNY w
> najlepszym znaczeniu tego słowa - moralnie i mentalnie.

Pod względem posiadania własnego zdania a także i potrzeb. Oczywiście
nic tu nie krytykuje czy oceniam w sensie negatywnym, to tylko takie
bezosobowe spostrzeżenia.

> Nie widzę w tym różnicy miedzy Niemcami i Niemkami w tym względzie -
> wystarczy spojrzec:
>
> https://lh3.googleusercontent.com/proxy/QtLwnvCoQP59
sf9XiWX5foHy7_fIhjqr-oWBQFMn3L4NjFWHRqcdXE0AGEtqyfNO
kj6RfmGAhHP750vZsGU7CswqB-yldNcXrymZhi1EoRfp0GgBbKxX
4_Pb

Nigdy nie słyszałem o przypadkach wykrzykiwania w chwilach seksualnej
ekstazy hitlerowskiego pozdrowienia przez samczy gatunek Niemców.

> Naprawdę; byli MAGICZNIE INNI.

No tak, gdy weźmiemy pod uwagę choćby to że instrumentalnie były to
faktycznie zwykłe miernoty - to faktycznie możemy powiedzieć że byli
inni, choćby w porównaniu z takimi Stonesami.

> Wiesz, ja nie muszę głosować, bo z mężem mamy bliźniacze poglądy polityczne
> (i wszelkie inne, do najdrobniejszego szczegółu), ale jednak wolę, gdy na
> nasze wspolne typy oddamy DWA głosy, a nie jeden.
> Poza tym wcale nie jest pewne, że to kobiece kryteria wyborcze są tymi
> gorszymi - to tylko Twoje odczucia wynikajace w dodatku z błędnego
> odczytywania intencji kobiet przy wyborach.

Oczywiście wierzę, ale wątpliwości co do tych identycznych zapatrywań
mam, tak że  wolałbym jednak usłyszeć zdanie Twojego męża na ten temat.
- Oczywiście po kilku głębszych.

> Lewacy tak nie sądzą - nawet ,,krem WYBIELAJĄCY, ,,margarynę z Murzynkiem" i
> ,,czarną listę" uznają za rasizm.

I to jest właśnie chore. Trudno oszacować szkody jakie robią takim
podejściem wszystkim zainteresowanym.

> Czasem nie ma innego wyjścia.
>
> https://fakty.interia.pl/historia/newsamp-85-lat-tem
u-urodzila-sie-danuta-siedzikowna-inka,nId,1020606

> https://wiadomosci.wp.pl/kurdyjki-kontra-panstwo-isl
amskie-jak-armia-kobiet-walczy-z-dzihadystami-602526
3569056897a

Tak, - czasem nie ma,. Niedobrze jednak że ulega to uogólnieniu.

> Niekoniecznie do klubu, ale prawdziwy mężczyzna radzi sobie TAKŻE z tymi
> zajęciami. Nie ujmuje mu męskości umiejętność szycia, szydełkowania i
> zaplatania warkoczy, gdy z ,,męskimi" obowiązkami świetnie sobie radzi.
> Mówię z autopsji.

Nie chodzi tu o żadne ujmowanie czy jakiekolwiek narzucanie wzorców,.
Krótko - to nie jest świat dla normalnego faceta.

139. Data: 2020-07-22 08:38:36

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 05:35, Ilona pisze:

> //zdaje siem, ze My w NATO jestesmy... juz od lat...
>
> https://www.bbn.gov.pl/pl/wydarzenia/194,Podpisanie-
Aktu-Ratyfikacji-w-sprawie-przystapienia-Polski-do-T
raktatu-Polnocnoa.html

NATO to NATO, a prywatne układy z imperialistą to zupełnie inna kategoria.

140. Data: 2020-07-22 08:40:05

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2020 o 16:56, gazebo pisze:

> jestem za, owszem, ino tylko cos takiego juz istnieje, problem w tym,
> ze moc przewidziec wynik nikt takowego nie oglosi, ale lepiej mi
> powiedz jak w tym widzisz kobiety

No, nie bardzo istnieje, bo nie jest niezależna od władzy. Kobiety widzę
wszędzie, Mogą być dobrymi policjantkami, prawnikami, sędziami/nami
itditp. Jedyne wyjątki w których nie widzę bab to polityka (czynne prawa
wyborcze) i wojsko.

> to jest, bylo i bedzie chore

Dlatego postuluję o prywatyzacje tego resortu, ma to być organ służący
Obywatelowi/podatnikowi a nie politykom.

> nie odpowiada mi twoj program

Za dużo oczekiwań i wymagań?

BUMERANG,Odkrycie Siergieja Lazariewa...
Duchowny.
Ksiądz i zakonnica
Są znowu prawdziwą rodziną
Trzaskowski pod sad! - petycja.