Re: Monogamia to Ściema - bzdura Koniu !!!

Data: 2004-02-09 13:22:54
Temat: Re: Monogamia to Ściema - bzdura Koniu !!!
Od: "Koniu" <k...@i...pl>

Użytkownik "Iwonka" <i...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
news:c07cvg$d4c$1@narya.po.opole.pl...
> Użytkownik "Koniu" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> >

> Nie zgadzam się z Tobą kompletnie. A poza tym nie rozumiem dlaczego
> generalizujesz - "zawsze", "wszystkich" ... Jakaś bzdura totalna. To, żeTy
> 75% Amerykanów jest nieszczęśliwych w swoich związkach to nie znaczy, że
ma

> alej( ze
>
> I co myślisz, że ma to przełożenie na "zawsze" i na "wszystkich"? To ja Ci
> powiem, że jest to niedorzeczne. Moi rodzice są 30 lat po ślubie i jestem
> pewna, że żyją w monogamicznym związku, niestety wbrew Twoim poglądom nie
> [...]
Uff.....z grubej rury.Może lekko przesadziłem mówiąc "zawsze" , powinienem
był wziąć pod uwagę nieliczne wyjątki i powiedzieć "prawie
zawsze".Serdecznie gratuluję twoim rodzicom tak udanego związku, ale jak
sądzisz, jaki odsetek monogamicznych par kończy w ten sposób? Z tego co wiem
,bardzo niewielki.Chodziło mi o ukazanie dominującego trendu w ludzkim
społeczeństwie.
Pozdrawiam
Koniu