Mozdzierz

1. Data: 2003-10-06 20:02:36

Temat: Mozdzierz
Od: "EdNarvaniec" <e...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doszedlem do wniosku, ze potrzebny jest i mi w kuchni mozdzierz. Czy mozecie
mi doradzic za jakim sie ogladac? Widzialem ostatnio marmurowy ale w srodku
nie byl za bardzo ciekawie wykonczony wiec sie nie zdecydowalem. Jaka powinna
byc wielkosc czaszy?
Pozdrowionka
Ed z Narvy (czasowo!!!!)

1. Data: 2003-10-07 06:23:29

Temat: Re: Mozdzierz
Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EdNarvaniec" <e...@W...pl> napisał w
wiadomości news:4257.00000016.3f81ca5b@newsgate.onet.pl...
> [...]
srodku
> nie byl za bardzo ciekawie wykonczony wiec sie nie zdecydowalem.
Ja mam "marmurowy" i jeśli piszesz o tamtym, że jest wewnątrz
"szorstki", to tak ma być, on służy do ucierania, nie do ubijania.

PS. Jeśli chciałbyś kupić używany, to trzeba go bardzo dokładnie
wymyć, bo takie moździerze były często używane w aptekach.

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-10-07 20:12:34

Od: "Kuba" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
srodku
> nie byl za bardzo ciekawie wykonczony wiec sie nie zdecydowalem. Jaka

Dolem powinien miec ok 7 cm - oczywiscie gora troche wiecej - no i zeliwny.

Pozdrawiam
Kuba

1. Data: 2003-10-08 06:05:24

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> - no i zeliwny.

Jesteś pewien?
IMO mosiężny, jeśli już.

1. Data: 2003-10-09 15:29:00

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
srodku
> nie byl za bardzo ciekawie wykonczony wiec sie nie zdecydowalem. Jaka

mozdzierze w wwie sa w duce. imo zwroc uwage, zeby nie byl zbyt ciezki. ja
kupilam za ciezki...

[P] jajka niewykwintne
Poszukuję przepisów.
Lazania!!!