Można napisać łaskawie tekst.

51. Data: 2010-01-11 17:22:14

Temat: Re: Można napisać łaskawie tekst.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oszukałas, Qrko:-). O ile "Mitteleuropa" to może i od biedy być
> rymowany, o tyle pozostałe z całą pewnością nie- pomimo pojawiających
> się tu i ówdzie rymów

Możesz rozwinąć?

Qra, lewy hak

52. Data: 2010-01-11 17:24:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> [...]
> chiron LUTUJ chłopie!
> aaa!!!
> qra żyjesz?!
> redart oberwał?!
> za blisko podlazł, sędzie się znalazł jeden!
> do globa se podleź, a nie tu miedzy wrony!
> no!
> dawać dalej!!
> qra, ładnie, ładnie!
> podbródkowym go!
> i w dupę, obrócił się!!
> taaaak!
> aaa, chiron wyprowadził kopniaka z półobrotu!!
> chuck chirron!
>

> chiron!!! qrna, wszystkie lecą na ciebie!!

Herbercie, jak herbert może??!!!!! Takiego Hucka zasadzać?!!!!!!

Qra

53. Data: 2010-01-11 17:24:38

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> I jakże to pouczające- ja poznałem nieznane mi wiersze Herberta. A Ty?
> Czy nauczyło Cię to czegoś?

Tak.

Qra

54. Data: 2010-01-11 17:29:33

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 11-styczeń-10, gdy Qrczak wymamrotał:

> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Herbercie, jak herbert może??!!!!! Takiego Hucka zasadzać?!!!!!!

siedzę od rana przed kompem i piszę raporty.
tylko czakczirron mógł mnie uratować.

55. Data: 2010-01-11 17:35:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> siedzę od rana przed kompem i piszę raporty.
> tylko czakczirron mógł mnie uratować.

Marnujesz się, chłopie, przy tych raportach!

Qra, ale rozumiem, też miewam ataki głupawki w trakcie różnych firmowych
produkcji

56. Data: 2010-01-11 20:23:05

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Możesz rozwinąć?
>
> Qra, lewy hak
Lewy hak? No to chodź- że Qro na stronę:-)
http://www.krzewy.pl/Europa.htm

rzeczywiście- tu masz regularne rymy. Jendak w żadnym z nich:
http://kosmar1.webpark.pl/herbert/rovigo/chodasiewic
z.html
http://ines25.blox.pl/2008/10/Zbigniew-Herbert-Homil
ia.html
http://bartlomiejkulinski.blogspot.com/2008/12/zbign
iew-herbert-wilki.html
To klasyczne białe wiersze. Jeśli występują w ogóle jakieś rymy w
klauzulach- to przecież sporadycznie.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

57. Data: 2010-01-12 06:08:21

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Nie odpowiedziałaś. Zebrałaś grupę- i teraz możesz udawać
> pokrzywdzoną. Za chwilę wpadnie z gracją michal i zaproponuje mi "z
> piąchy w gębę"...

Samosprawdzająca się przepowiednia...

> [...]
> przejezdne? Wtedy przyjedzie. Może więc napisać, że nie pada? Trudny
> wybór... Qra: Chironie! Śnieg w zeszłym roku miał kolor biały!

Taka analiza Cię nakręca, a Qrę jakoś nie.

michał

58. Data: 2010-01-12 06:43:43

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Samosprawdzająca się przepowiednia...
>
> albo Paulinka stwierdzi, że Ci nawtykałem, a oboje na
>
> Taka analiza Cię nakręca, a Qrę jakoś nie.

michale- to analiza linczu, który wyzwala maglarska atmosfera. Do tej pory
jakoś nie usłyszałem "przepraszam" za pomówienia od Qry. No ale komu ja to
tłumaczę!

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

59. Data: 2010-01-12 07:51:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> michale- to analiza linczu, który wyzwala maglarska atmosfera. Do tej
> pory jakoś nie usłyszałem "przepraszam" za pomówienia od Qry.

Za jakie, przepraszam, pomówienia?

Qra, i w dalszym ciągu...
Na pytanie Chirona:
Odpowiadam: Znam.

60. Data: 2010-01-12 07:54:57

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Znasz wiersze Herberta z rymem?:-)

a Ty nie???
Hm. No, ale znajomość Herberta w narodzie nie jest zbyt silna.

Zbigniew Herbert - Homilia

Na ambonie mówi tłusty pasterz
i cień pada na kościelny mur
a lud boży zasłuchany zapłakany
płoną świece - blaski ikon - milczy chór

płyną słowa nad głowami się unoszą
jaki dziwny ma ten kapłan głosu organ
ani żeński ani męski ni anielski
także woda z ust płynąca to nie Jordan

bo dla księdza - proszę księdza - to jest wszystko takie proste
Pan Bóg stworzył muchę żeby ptaszek miał co jeść
Pan Bóg daje dzieci i na dzieci i na kościół
prosta ręka - prosta ryba - prosta sieć

może tak należy mówić ludziom cichym ufającym
obiecywać - deszcze łaski - światło - cud
lecz są także tacy którzy wątpią niepokorni
bądźmy szczerzy - to jest także boży lud

proszę księdza ja naprawdę Go szukałem
i błądziłem w noc burzliwą pośród skał
piłem piasek jadłem kamień i samotność
tylko Krzyż płonący w górze trwał

i czytałem Ojców Wschodu i Zachodu
opis raju przesłodzony - zapis trwogi -
i sądziłem że z kart książek Znak powstanie
ale milczał - niepojęty Logos

pewnie ksiądz mnie nie pochowa w świętej ziemi
- ziemia jest szeroka zasnę sam
i odejdę w dal - z Żydami odmieńcami
bezszelestnie zwinę cały kram

na ambonie mówi w kółko pasterz
mówi do mnie - bracie mówi do mnie - ty
ale ja naprawdę chcę się tylko zastrzec
że go nie znam i że smutno mi.
--
B.

Średnia wieku uczestników psp
Papageno i Czarodziejski fiut - pożywka dla świeżej krwi
Re: Choćbym chciał nie wiadomo jak
Re: przyczyna i skutek
DLACZEGO...