Re: My, dzieci z dworca ZOO

Data: 2006-05-28 07:10:27
Temat: Re: My, dzieci z dworca ZOO
Od: "Magda" <m...@W...lodz.pl>

Użytkownik " Renata" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
news:e59in5$k5v$1@inews.gazeta.pl...
> Czy jest to książka odpowiednia dla 13 - latki?
> Poradźcie!

http://www.gazeta.pl/usenet/
Raczej nie ,choć to zależy jakim dzieckiem jest Twoja córka -jeśli
refleksyjnym i obdarzonym wyobraźnią i co ważne myśli czasami jak osoba
dorosła , to może to co przeczyta będzie cennym materiałem do przemyśleń ,
ale jeśli niezbyt -nie rozmawia chętnie o książkach czy filmach , nie pyta
innych o opinię to taka lektura może spowodować "wzrost zainteresowania
tematyką " i próby , nie daj Boże sprawdzenia jak to z narkotykami jest
naprawdę .Osobiście jednak nie uważam ,żeby mogła sama ksiązka zaszkodzić ,
niemożliwe ,żeby w dzisiejszych czasach w tym wieku nie słyszała o
narkotykach .Pozdrawiam, Magda