Re: Mycie zmywarki

Data: 2015-07-24 10:55:53
Temat: Re: Mycie zmywarki
Od: krys <k...@p...onet.pl>

Ikselka wrote:

> Uważam, że niepotrzebny ten cudzysłów - oprócz (niewątpliwie dla Ewy
> obraźliwego z samej swej istoty i sugerującego bycie brudasem, a jakże)
> stwierdzenia, że mnie się problem nie przydarza, zawarłam w wypowiedzi
> dostatecznie dużo moich doświadczeń i merytorycznych wskazówek, żeby Ewa
> mogła z nich EFEKTYWNIE skorzystać, gdyby tylko CHCIAŁA.
> Pytanie - czy chciała?
> Nie.

EWa nie pytała o instrukcję obsługi -miała problem, chciała skonsultować, a
nie odebrać wykład. Co chciała z nabyta wiedzą zrobic i z czego skorzystać -
wie Ewa. Nie XL.

> Prawda jest taka, że odebrała moje stwierdzenie o braku zanieczyszczeń
> (mające na celu jedynie podkreślenie skuteczności moich zabiegów ze
> zmywarką) oraz zbiór porad jako atak tylko dlatego, że to właśnie JA się
> odezwałam i również dlatego, że nie stwierdziłam współczująco "u mnie też
> uszczelka w zmywarce jest zasyfiona i tak już musi być" :->

ŁAŁ. Masz problem z megalomania.

> J.w. - tak je odebrała, ponieważ (widać po jej nerwowej reakcji)
> najwidoczniej jednak oczekiwała wypowiedzi tylko od osób z tym samym
> kłopotem, czyli tak samo nie radzących sobie jak ona.

Dziwne, ze nie reagowała nerwowo na nikigo oprocz Ciebie, a przecież nikt
nie miał problemu.
> A przecież deklarując tu poszukiwanie rozwiązań powinna byłaby oczekiwać
> wypowiedzi SZCZEGÓLNIE od osób, które posiadając te (w dodatku
> wypraktykowane) rozwiązania, problemu NIE MAJĄ.

Ewa wie, co powinna, nie Ty o tym decydujesz.

> Koledze, który wypowiedział się później, Ewa RÓWNIEŻ nie podziękowała,
> tylko dlatego, że on, tak jak ja, problemu nie ma. Ba, pominęla jego
> wskazówki milczeniem. Dlaczego?
> Ewa nie wie, jak sie zachowac w tej sytuacji. Bo jak tu po swym wygłupie
> ze Złotą Szmatą inaczej (=miło) potraktować człowieka, który, tak jak ta
> Zua Ikselka, też ma czystą zmywarkę??? A na zołzę wyjść przecież Ewa nie
> chce. Problem!

Znowu jakies projekcje.

> Podsumowując: wątek niby z prośbą o rady, a tak naprawdę schiza - wcale
> nie chodzi o rady, ale o lepsze samopoczucie (się) w grupie osób nie
> radzących sobie z prostą sprawą resztek pod uszczelką. Każdy, kto ma
> inaczej, jest samochwałą i chce dopiec.

Każdy mierzy własną miarką.
Niektórzy muszą się wszędzie i na każdy temat posamouwielbiać, jakby w RL
nie mieli pewności, co do własnej wartości i wystarczającej dozy akceptacji
od otoczenia.

J.

www.kontestacja.com