Na kogo głosować 26 maja 2019 ?

61. Data: 2019-05-21 01:02:56

Temat: Re: Na kogo głosować 26 maja 2019 ?
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-20 23:54, XL wrote:
> [...]
riancie-ktoremu-przeciwni-beda-polacy

-wsrod-dyrektorow-marek-bosak-brat-lidera-konfederac
ji

85cy_Konstytucj%C4%99_dla_Europy

> ?

> Rozumieją dobrze. Tylko słabo robią. Chyba czekają na nowy europarlament -
> ten dotychczasowy ewidentnie chciał im zrobić pokazówkę, jak to jest źle,
> gdy się z Unii wychodzi.

Raczej nie chcą wyjść, tylko powstrzymać dalsza integracje, w tym
wypadku, federalizacje. Współpraca gospodarcza to właściwa forma
współpracy i na tym należy poprzestać.
Polska powinna zastosować ten sam manewr, aby nie dać się sfederalizować
i skolonizować, choćby opłatami za CO2.

w punkt: https://youtu.be/1QOBA6JuXPQ?t=920

62. Data: 2019-05-21 01:55:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
> współpracy i na tym należy poprzestać.
> Polska powinna zastosować ten sam manewr, aby nie dać się sfederalizować

Tymczasem Niemcy swe kopalnie ,,zamykają" - ale żeby remontować i
zabezpieczać na przyszłość, a nie żeby ich nie było.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

63. Data: 2019-05-21 10:57:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.05.2019 o 22:06, XL pisze:

> Co zaś do oceny ,,autoramentu" Bosaka z powodu pracy jego brata tu czy tam
> to wystarczy wpisać sobie w guglu graficznym ,,tusk and putin" - i wychodzi
> Tusk-agent jak nic.

Nie. Nie wychodzi. To oznacza, że sobie na waszych prawackich portalach
powielacie propagandowe kopiuj-wklej bzdury i wrzucacie sobie ten
śmietnik do głowy bez sekundy krytycznego myślenia.
Całe szczęście, że chociaż fejsbuk zaczął usuwać fejkowe profile.

> Można też założyć sobie koszulkę z napisem ,,Trump" - i z samego tego powodu
> być miliarderem.

No i sama widzisz jakie głupoty wymyślasz. Tak właśnie wam wychodzi
Tusk-agent.

> Głupi ten cviet w ogóke, a ostatnio to ma już zjazd inteligencji całkowity.
> Stres. No chyba mu się nie dziwię, bo dziś KANTAR daje nam już 8,5 % i
> jesteśmy na 4 miejscu, także przed Kukizem.

I zamiast matrwić się, że w tym kraju mieszka tak dużo debili, to się
cieszysz. Ale się nie dziwię, bo wsród swoich pewnie uchodzisz za tytana
intelektu, bo potrafisz czytać i pisać i nikt sie z ciebie nie śmieje.

> A jeszcze i sztucznie pompowaną
> Wiosnę przeskoczymy i bedziemy trzecią siłą w Polsce. Oczywiście o ile uda
> się dopilnowac liczenia głosów :-)

Mnie już nic nie zdziwi. Hitler czy Stalin dali radę dojść do władzy, to
kto wie, może i wam się uda. A w tym kraju ludzie mają wyjątkowo krótką
pamięć i nie po to przecież prawactwo wprowadziło religię do szkół, żeby
nauczyć ludzi samodzielnego myślenia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

64. Data: 2019-05-21 12:00:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.05.2019 o 22:50, XL pisze:

> PS. A najbardziej to tęsknię za kluczowym argumentem prounijnym cvietii -
> że jak z Unii wyjdziemy, to nie pojadę na wycieczkę za Odrę.

Bo nie będzie cię stać albo urzędas nie da ci paszportu, bo mu w
komputerze wyjdzie, że masz nieprawomyślne dla ekipy rządzącej poglądy.

Nie wszyscy mają naturę niewolnika jak prawaki.

> [...]
> bo taki nie doczyta, że swobodę poruszania się gwarantuje Schengen, a nie
> jakaś tam Unia Europejska, z którą Schengen nie ma nic wspolnego.

Bla bla bla. Jak w Polsce katotaliby wprowadzą swój szariat, to Unia nie
będzie zwyczajnie chciała was do siebie wpuścić, bo na cholerę im
kolejni fanatycy religijni?

> Gdyby to Unia Europejska była warunkiem wojaży zagranicznych jej
> mieszkańców, to Norwegowie siedzieliby w domu.

Bredzisz. Swoboda wojaży zależy od dwóch stron, a nie tylko, że
katotaliby wyrażą chęć podróżowania. Ktoś was jeszcze będzie musiał
chcieć wpuścić. Ale nie ma sensu tłumaczenie ci spraw elementarnych, bo
i tak nie zrozumiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

65. Data: 2019-05-21 14:29:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Całe szczęście, że chociaż fejsbuk zaczął usuwać fejkowe profile.

> No i sama widzisz jakie głupoty wymyślasz. Tak właśnie wam wychodzi

Skoro tobie z powodu pracy brata Bosaka wychodzi agent, znaczy moja
analogia OK.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

66. Data: 2019-05-21 14:37:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> katotaliby wyrażą chęć podróżowania. Ktoś was jeszcze będzie musiał
> chcieć wpuścić. Ale nie ma sensu tłumaczenie ci spraw elementarnych, bo

Chcieć wpuścić??
Już teraz się Niemcy drą, że brzydcy Polacy NIE CHCĄ przyjechać im tych
szparagów zbierać. Zamiast pognać do roboty żyjących na ich koszt beżowych
,,inżynierów i informatykôw".
Będą nas zapraszać - tylko czy my akurat będziemy chcieli jechać - oto jest
pytanie.
Ja nie mam najmniejszej potrzeby jazdy tam - i takowej nie przewiduję. A
moje dzieci przeszkód się nie spodziewają - ich kwalifikacje i praca w
Polsce sprawia właśnie, że Niemcy wciąż zapraszają i jeszcze bilety i hotel
opłacają. I nie grozi, żeby przestali z powodu zniknięcia jakiejś tam Unii.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

67. Data: 2019-05-21 17:47:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.05.2019 o 14:37, XL pisze:

> Chcieć wpuścić??
> Już teraz się Niemcy drą, że brzydcy Polacy NIE CHCĄ przyjechać im tych
> szparagów zbierać.

Powtarzasz bezmyślnie, jak zwykle, propagandowe głupoty.
Mają centralnie wylane na to, kto te szparagi zbiera.
Tak samo jak polscy sadownicy.
https://magazynpismo.pl/my-bezdomniaki-od-jablek/

"- Im się wydaje, że robią coś szlachetnego, bo chcą dać ludziom pracę,
spanie i jedzenie. Zawsze ich gonimy. Dlaczego? Bo nie przechodzą
weryfikacji, czyli pytania, czy oferują umowę. Odpowiedź to zawsze: ,,Wie
pani? Po co?". Odchodzą obrażeni. Jedna pani w futrze i ze złotymi
pierścionkami na wszystkich palcach, łącznie z kciukiem, po weryfikacji
tak trzasnęła drzwiami, że futryna o mało nie wyleciała. Więcej do nas
nie przyjechała - wspomina Porowska."

Najwspanialszy naród.

> Zamiast pognać do roboty żyjących na ich koszt beżowych
> ,,inżynierów i informatykôw".
> Będą nas zapraszać - tylko czy my akurat będziemy chcieli jechać - oto jest
> pytanie.

Jakby się nieszczęśliwie stało tak, że nacjonaliści i katotaliby nadal
będą rządzić w tym kraju, to już niedługo będziesz ich błagać o
możliwość zbierania szparagów.
Tylko czy władza zechce ci dać paszport? Zawsze to kilkadziesiąt
kilogramów obywatela mniej...

> Ja nie mam najmniejszej potrzeby jazdy tam - i takowej nie przewiduję.

A kogo to obchodzi jakie ty masz potrzeby?
Wam się tak popieprzyło w głowach, że próbujecie innych zmusić żeby
mieli takie same potrzeby jak wy.
I dlatego wam się nie uda. Uzbieracie te kilka procent poparcia
podobnych oszołomów i to tyle.

> A moje dzieci przeszkód się nie spodziewają - ich kwalifikacje i praca w
> Polsce sprawia właśnie, że Niemcy wciąż zapraszają i jeszcze bilety i hotel
> opłacają.

I wtedy się obudziłaś.
I w tym śnie twoje dzieci odczuwają potrzebę jazdy tam? Pokręcony sen.
Wygląda na to, że źle wychowałaś dzieci, skoro odczuwają potrzebę
jechania tam.

> I nie grozi, żeby przestali z powodu zniknięcia jakiejś tam Unii.

Władza ich nie wypuści. Przecież to nie wypada, żeby tak wartościowe
jednostki narodowe pracowały dla obcego, a nie dla własnego narodu.
To niepatriotyczne odpowiadać na takie zaproszenia. Szczególnie we śnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

68. Data: 2019-05-21 18:02:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/05/2019 o 20:49, Ilona pisze:

> Pięknie, genialnie, wreszczie zrozumiałeś, (przynajmiej tak to wygląda w
> tym odruchu), że _własnej_ _własności_ się nie niszczy, tylko dba o nią.

durny jestes, czasem trzeba sie przewartosciowac i zobaczyc cos poza
kosciolem/Kosciolem, bo ni chuja nie wiem o co ci chodzi z ta ortografia

--
gazebo

69. Data: 2019-05-21 23:49:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-21 01:55, XL wrote:

> [...]
>>

> Tymczasem Niemcy swe kopalnie ,,zamykają" - ale żeby remontować i
> zabezpieczać na przyszłość, a nie żeby ich nie było.

Obecnie sa największym na Świecie producentem węgla brunatnego.
https://biznesalert.pl/wojcik-niemcy-weglem-brunatny
m-stoja-stac-beda/
Problem w tym, że do zieloneo levactwa to nie dociera.

Węgla kamiennego nie mają za wiele to muszą oszczędzac.

70. Data: 2019-05-22 00:18:31

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-21 10:57, Kviat wrote:
> A w tym kraju ludzie mają wyjątkowo krótką pamięć i nie po to przecież
> prawactwo wprowadziło religię do szkół, żeby nauczyć ludzi samodzielnego
> myślenia.

Jeszcze się nie raz zdziwisz, co ludzie mieszkający w 'ten_kraju' potrafią.

PIS i PO ofcom
Omega
MyHeritage to oszuści. Uważajcie!
MyHeritage to oszuści. Uważajcie.