Na zdrowie!

1. Data: 2006-09-23 09:31:48

Temat: Na zdrowie!
Od: Janek <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli ktoś po tym jeszcze zje wędlinę przemysłową to gratuluję.

http://www.sfd.pl/temat256709/

2. Data: 2006-09-23 09:44:31

Temat: Re: Na zdrowie!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janek" <j...@o...pl> wrote in message
> Jeżeli ktoś po tym jeszcze zje wędlinę przemysłową to gratuluję.
>
> http://www.sfd.pl/temat256709/

Kupuj parówki lub mortadelę - jeszcze lepsza zawartość.

3. Data: 2006-09-23 10:44:58

Od: rAzor <o...@...zeby.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janek napisał:

> Jeżeli ktoś po tym jeszcze zje wędlinę przemysłową to gratuluję.
>
> http://www.sfd.pl/temat256709/

Niezłe i prawdziwe do bólu. Co do przyczyn dla których ludzie żreją ten
plastik, to jednak jako główną zaliczyłbym bidę z nędzą, która wymusza
kupowanie taniochy, wypierając przy tym produkty poprawne (bo już nie
powiem, ze doskonałe) jakościowo z punktu widzenia tradycjnej produkcji.
Że o nasycaniu rynku drobiowym gównem nie wspomnę - niedawno
napomknąłem o schabie wieprzowym faszerowanym sprytnie "schabem"
drobiowym...
I faktem jest, że gówny technolog w zakładzie wędliniarskim to szycha.
Ba - może znaczyć nawet tyle, albo i więcej niż boss i nawet zdarzaja
się "wrogie przejęcia", wykupy, "transfery klubowe" takowych przez
konkurencję jeżeli tylko takowy jest zdolny i ma na swoim polu sukcesy.
Znany jest mi przypadek gościa, który był głównym technologiem w firmie,
o nazwie może nie tak szeroko znanej wśród konsumentów (nawet sie nie
reklamują w mediach, a przedstawicieli handlowych mają jak na lekarstwo
- giganci maja ich całe tabuny), ale w "środowisku" wręcz legendarnej z
uwagi na spektakularny sukces odniesiony w produkcji dochodowych
preparatów. Otóz gostek ów zarabiał w firmie wielką kasę, jeździł
gablotą lepszą i większą niż boss (pierońsko nadziany facet), ale oprócz
tego dostawał cichą "premię" od producenta/ dystrybutora chemikaliów do
"uszlachetniania" wędlin. "Premia" była dużo większa niz jego miesięczne
zarobki...
Głupio wpadł - koperta zamiast do niego przez pomyłkę powędrowała w
bardzo niewłaściwe ręce... Co prawda wyleciał, ale długo na ofertę pracy
nie czekał - natychmiast znaleźli się chętni. I gościu eksperymentuje
dla kogoś innego.
Biznes to biznes. ;)
--
rAzor