Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.task.gda.pl!news.icm
.edu.pl!news.rsk.pl!not-for-mail
From: "casus" <c...@r...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Nadciśnienie
Date: Sun, 19 Jan 2003 18:53:45 +0100
Organization: RSK Sp. z o.o. (http://www.rsk.pl)
Lines: 45
Message-ID: <b0ep0f$1ma$1@news.rsk.pl>
References: <b0bsfc$8fg$1@news.tpi.pl>
<P...@d...am.torun.pl>
<b0cgf8$3m9$1@news.onet.pl> <MPG.1893e5038668daba9896cc@localhost>
<P...@d...am.torun.pl>
<b0dppf$jqs$1@news.onet.pl> <MPG.18949b327deeaa2b9896d1@localhost>
<b0e12d$276$1@news.onet.pl> <MPG.1894ad9e4290c2409896d2@localhost>
<b0e5pn$cig$1@news.onet.pl> <b0ef08$lcf$1@news.rsk.pl>
<b0eg5p$3cf$1@news.onet.pl> <b0eicq$lp2$1@news.rsk.pl>
<b0emmv$f51$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: r3-p4.man.rsk.pl
X-Trace: news.rsk.pl 1042999119 1738 80.48.67.5 (19 Jan 2003 17:58:39 GMT)
X-Complaints-To: a...@r...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Jan 2003 17:58:39 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.medycyna:95626
Ukryj nagłówki
> > Stale nie rozumiem o jakim "blahym" powodzie mowisz? Co kwalifikujesz
> > jako blahy? To tak strasznie subjektywne.
>
> Po prostu na tym forum niejednokrotnie padała uwaga ze strony środowiska
> lekarskiego, że lekarz może odmówić, udzielenia porady lekarskiej z byle
> jakiego powodu. O takim "błahym" powodzie właśnie mówię.
A ja Ci powiedzialem, ze jest ustawa o zawodzie lekarza, ktora nie mowi o
szczegolnych przypadkach, tylko o tym, ze lekarz MOZE odmowic. Wiec, jesli
moze, to moze. A co mowia sumienia, to juz inna sprawa. Trzymajmy sie prawa,
skoro chcesz.
Tak wiec, skoro mam takie prawo, to nie robie nic nieetycznego - powtarzam,
o ile to nie zagraza zyciu i bezposrednio zdrowiu pacjenta.
> > A co do okreslania uslugodawcy i uslugobiorcy - oczywiscie,
> > [...]
>
> Casus, doskonale rozumiem blaski i cienie zawodu lekarza, ale rozumiem też
> blaski i cienie bycia pacjentem. Doskonale zdaję sobie sprawę, że nadużyć
z
> obu stron jest bardzo wiele. Jednak Wy, przytaczacie tutaj tylko i
wyłącznie
> przykłady negatywnego zachowania pacjentów, a przecież, co najmniej tyle
> samo można by przytoczyć przykładów odwrotnych. Nie można widzieć tylko
> jednej strony medalu. Mało razy pacjent zapłakał z powodu lekarza?
>
> Pozdrawiam, andrzej
Jasne, a wiec poswiec 2 dni - przejrzyj nasza liste i powiedz mi w ilu
procentach lekarze byli chwaleni, a w ilu na nich napisano samo zle.....Ilu
pacjentow tutaj piszacych pokazalo te dobra strone medalu, o ktorej piszesz?
Wiesz...latwo na kogos pisac....latwo to puscic do sieci lub innych
mediow....po wyjasnieniu prawdy albo sie milczy albo pisze drobnym
druczkiem. Nie pisz,ze piszemy tylko o zlych pacjentach....bo wlasciwie
dawno powinienem stad odejsc czytajac tylko i wylacznie o zlych
doktorach.....tak jakby innych nie bylo....i co Ty na to? Sam sie niekiedy
dziwie, dlaczego tutaj z wlasnej woli podnosze sobie adrenaline.
pozdrawiam
casus
|