Re: Nadzerka - prosze o pomoc

Data: 2000-05-16 14:54:10
Temat: Re: Nadzerka - prosze o pomoc
Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak)

Witaj,
Myślę, że rozbiliśmy wszystko zgodnie z zaleceniami lekarza. Temperatura,
obserwacja siebie, kursik u ginesa itd. Widocznie mój organizm nie jest w
pełni konwencjonalny i nie rozumie, że mądrzy ludzie ustalili jak ma być.
Myślę, że mamy prawie XXI wiek i poleganie wyłącznie na swoim organiźmie,
który podlega tak wielkim stresom dnia dzisiejszego jest wielką
nonszalancją. A dzieci są na całe życie a nie na trzy lata. Sama sobie nie
zdawałam z tego do niedawna sprawy.
Pozdrawiam Monika