Re: Nadzienie do polędwiczek wp?

Data: 2003-02-28 11:07:38
Temat: Re: Nadzienie do polędwiczek wp?
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de>

> Migdaly, moze nawet migdaly z morelami, ale migdaly kupuje natychmiast!!!I
> swieze zioła.
> Przy okazji: a skąd się bierze tę surową prasowaną i suszoną wołowinę?

ostatnio kupiłem w Chur, w Szwajcarii, skąd toto pochodzi. Zobacz w
supermarkietach, może mają. U nas się toto nazywa Bündner Fleisch i
wygląda trochę jak blok czekoladowy. Drogie jak cholera (w przeliczeniu
jakieś 300zł za kilo będzie), ale dobre. Trzeba tylko bardzo cienko
ciąć. Do nadzienia tniesz na łazankowy format, ale cienkie musi być.
Smakuje też na chleb, do gęstej zupy (np. grochówki) albo do krupnika,
którego przepis podawałem przed 2 tygodniami, i który przez nikogo go
nie był skomentowany.

Waldek