Re: Najgrozniejsza choroba ON w Polsce: PASOZYTY!

From: a...@i...org.pl (algraf)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Najgrozniejsza choroba ON w Polsce: PASOZYTY!
Date: 3 Sep 2001 07:44:23 +0200

Witam RT

Ja, nie bronie ludzi ktorzy kradna, ale instytucji PFRON. To ze wiele z nas
istnieje na grupie to dzieki "Drogowskazowi" - chociaz i do tego programu
moge miec zarzuty.

Skomentowalem to dosc inteligentnie ale nie wszystkim jest dane mnie
zrozumiec :-(
- moze jest to przyczyna twojego Radku mlodego wieku lub zbyt niskiego czola
?
- i jak to sie ma do kierunku twoich studiow i twojego optymizmu ?

ps kto sieje wiatr ten zbiera burze.

Reszte twojego listu pozostawiam bez komentarza.

Rozpasanie i hulaszczy tryb życia emerytów i rencistów rujnuje budżet RP.