Re: Najgrozniejsza choroba ON w Polsce: PASOZYTY!

Data: 2001-09-04 15:54:10
Temat: Re: Najgrozniejsza choroba ON w Polsce: PASOZYTY!
Od: "Radoslaw Tatarczak" <r...@t...tpsa.pl>

Użytkownik "Apik" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
news:3B9323D5.5E148364@clan.pl...
> Poniekąd masz rację ale czy widzisz jakąś alternatywę na miejsce
> PFRON-u?

Tak, instytucje, ktora bylaby zapleczem intelektualnym dla samorzadow,
ktore beda rozporzadzaly srodkami - dotacjami celowymi.
> I czy masz a jeśli tak to jakie gwarancje że ewentualny nastepca nie
> będzie jeszcze lepiej "skubał" ON?
Wystarczy wyciagniecie spraw wydawania pieniedzy z piekla uznaniowosci.
I postawienie sprawy jasno: pieniadze dla tych, ktorzy chca cos zrobic z
wlasnym zyciem i koniec z urawnilowka wszystkich ON. Nie jestem egoista,
ale prosze o odpowiedz, kto bardziej potrzebuje pomocy panstwa,
dystrofik, nieslyszacy czy tetraplegik. Wiem, brzmi to jak szatanska
buchalteria, ale przy braku pieniedzy trzeba jakos zweryfikować
potrzeby. Moze sie myle, moze zle stawiam sprawe, ale trzeba madrzej
wydawac, kiedy kiesa skromna?

pozdrawiam
RT