Re: Najgrozniejsza choroba ON w Polsce: PASOZYTY!

Data: 2001-09-04 16:02:17
Temat: Re: Najgrozniejsza choroba ON w Polsce: PASOZYTY!
Od: "Radoslaw Tatarczak" <r...@t...tpsa.pl>

Użytkownik "Marian L" <m...@l...org.pl> napisał w
wiadomości
> Uważam że nie należy silić się na likwidację tej instytucji
> czy na zmianę nazwy bo to będzie zwykłe klajstrowanie.

Jezeli tylko do tego mialaby likwidacja prowadzic to masz absolutna
racje.

> Działania na rzecz doskonalenia w/w ustawy i PFRON-u
> będą łatwiejsze z dwu powodów. W niedługim czasie
> wchodzi w życie ustawa o dostępie do informacji.
> Drugi powód wybory a wybrać tak źle albo gorzej
> niż to zrobiliśmy w październiku1997 roku nie sposób.

Sam wiesz, jakie kregi "koleguja" sie z czescia lewicy. Nie, nie padnie
ta nazwa, ale mam nadzieje, ze sie domyslisz ;) Poza tym lata 93-97
kojarza mi sie z Normiko, Polisa i Evita, wiec choc zycze opozycji (tej
nie-peeselowskiej) przejecia wladzy, to nie widze woli zmian, chyba, ze
dziura przyniescie otrzezwienie.

pozdrawiam
RT