Re: Najstarszy student medycyny.

Data: 2002-02-06 18:30:49
Temat: Re: Najstarszy student medycyny.
Od: "Jacekat" <j...@f...at>

Użytkownik "Borys" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
news:006901c1af00$71fdbe00$3ba74dd5@hayabusa...
> U mnie w grupie w Zabrzu-Rokitnicy studiuje 48 letni "chlopak"(jestesmy na
> pierwszym roku), wiec jest to mozliwe, ale podejrzewam ze tylko
wieczorowo.
--------Dzięki za ten post. Chciałem właśnie wiedzieć czy będę w polsce
najstarszym studentem. Kiedyś przed laty na Krakowskiej AM dzisiaj CM UJ,
zacząłem studiować jako 21-o letnichłopak i moja najstarsza koleżanka miała
chyba 32 lata. Mieszkam w Wiedniu i mam 76-o letniego kolegę studenta
trzeciego semestru medycyny. Chciałem wiedzieć czy zdobędę mistrzostwo
wiekowe w Polsce, ale chyba nie i dobrze. Nie wiem skąd wziął się w tej
dyskusji pomysł o studiowaniu zaocznym medycyny. Chcę zapisać się na płatne
studia dla obcokrajowców
Pozdrawiam, Jacek