Re: Nalewka

Data: 2012-10-05 21:47:47
Temat: Re: Nalewka
Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

"Chiron" <e...@o...eu> schrieb im Newsbeitrag
news:k4nf3m$emu$1@node2.news.atman.pl...
> Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ja wiem, że czasem życie doskwiera. Zgaduję- problemy z dziewczyną
> (chłopakiem), do tego pewno i finansowe. Tyle, że to nie Iksełka za nie
> odpowiada, Animka czy Bokun, czy jeszcze ktoś inny. Weż się chłopie w
> garść, ogarnij się troszkę- może zrób sobie przerwę od internetu. Idź na
> spacer, spotkaj sie z przyjaciółmi (no chyba że wszystkich potraciłeś- co
> by mnie nie zdziwiło)- i jak odetchniesz trochę- to nabierzesz własciwego
> dystansu. Może uda Ci się nawet zobaczyć rzeczy takimi, jakie są? Kto wie.

No akurat zupełne pudło. Żonaty jestem od 30-lat, dzieci odchowane, żona jak
na razie mnie nie zdradza (i wzajemnie). Na finanse nie narzekam - nie mam
ani jednego EUR długu. Na raty kupować nie musze, to co mam i chcę miec,
kupuję za gotówkę. Firma mi całkiem dobrze funkcjonuje. Przyjaciół mam
dwóch, ale dużo dobrych znajomych. Czasami to się aż o moją wątrobę boję, bo
tak często sie spotykamy.

A zresztą:

nie chce mi sie z toba gadać...

Pogadaj sobie z Ikselką.