Nalot herbaciany

31. Data: 2007-11-27 22:51:49

Temat: Re: Nalot herbaciany
Od: Everard Took <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cyb napisał(a):
> mialem podobny problem, ale nie z metalowym a swoim ulubuonym
> "porcelanowym" kubkiem, ktorego nie dalo sie domyc..
>
> nalalem coca coli, postawilem w cieplym miejscu na bodajze dobe czy
> dwie, po tym dosyc latwo sie odmylo plynem do zmywania naczyn.
<<<<<<<<<<<<<<<<<
Holender...Ile razy mam taki problem, sprawę załatwia CIF plus 'ostra'
gąbka Viledy. Nie rozumiem, po co takie mecyje z kwaskami, octami,
coca-colą...Mówię o kubkach niemetalowych, oczywiście.

EvT

32. Data: 2007-11-27 23:42:06

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Everard Took" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Holender...Ile razy mam taki problem, sprawę załatwia CIF plus 'ostra'
> gąbka Viledy. Nie rozumiem, po co takie mecyje z kwaskami, octami,
> coca-colą...Mówię o kubkach niemetalowych, oczywiście.

Ale przeciez garnki, dzbanki i patelnie metalowe tez sie czysci mleczkiem,
m.in. CIF-em. Wystarczy potem (po wyplukaniu) umyc je normalnie.
JBP

problem z robalami
dwufunkcyjny piec gazowy
Szukasz budowlańców z polecenia?