Napowietrzacz pod prysznic ?

1. Data: 2007-11-26 19:55:40

Temat: Napowietrzacz pod prysznic ?
Od: "Roman" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Znajomy podesłał mi info o napowietrzaczu do prysznica, który pozwala
zamienić zwykły
prysznic w prysznic oszczędny, nie obniżając jakości kąpieli.
Czy to jakaś ściema czy faktycznie można przy pomocy tego zmniejszyć zużycie
wody? :-)
http://www.allegro.pl/item268993215_oszczedzaj_do_60
_wody_legalnie_hit_pod_prysznic.html

2. Data: 2007-11-26 23:55:41

Temat: Re: Napowietrzacz pod prysznic ?
Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Nov 2007 20:55:40 +0100 I had a dream that Roman
<o...@g...pl> wrote:
> [...]
> prysznic w prysznic oszczędny, nie obniżając jakości kąpieli.
>Czy to jakaś ściema czy faktycznie można przy pomocy tego zmniejszyć zużycie

Afaik pierwsza lepsza bateria prysznicowa z marketu ma napowietrzacz :)

--
Grzegorz Janoszka

3. Data: 2007-11-29 09:46:08

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Afaik pierwsza lepsza bateria prysznicowa z marketu ma napowietrzacz :)

Dokladnie. Ostatnio kupilem sam waz do prysznica. Miał dwie podkladki:
http://img503.imageshack.us/my.php?image=podkladkihk
0.jpg
Lewa miala sluzyc do ograniczenia cofania sie wody w wezu, a prawa robila za
jakis filtr. Sumaryczny efekt byl taki, ze woda w prysznicu prawie nie
leciala, wiec wywalilem je i dalem normalne gumowe uszczelki.
Z tym napowietrzaczem lepiej nie bedzie :)

Qwinto

....technika czyszczenia
Tabletki Calgonit - od kogo na Allegro kupic?
zdalne podglad kamer / zdalne sterowanie ogrzewaniem itp.
Kula piorąca - co to jest?
Smierdzaca guma - jak pozbyc sie zapachu ?