Re: Napowietrzacz - znów problem

Data: 2006-01-11 09:28:16
Temat: Re: Napowietrzacz - znów problem
Od: "Piotr R." <d...@w...ar.wroc.pl>

Paweł Woynowski napisał(a):
Z opisów tego dyfuzora na tej stronie, przewiduję
> pewne problemy. Na przykład jak doprowadzić powietrza do dyfuzora poprzez rurę o
> srednicy 50 mm tak aby nie była ona widoczna w oczku, nie znoszę wszelkich węży,
> kabli i rur plątających się na brzegu, scianach i dnie oczka. Zastanawia mnie
> również koszt tego wynalazku wraz z pompą HI-BLOW hp 10. Sama pompa (dmuchawa)
> kosztuje ok 1200 zł. Mój patent zasilany pompą Sera air 550 R wraz z kostkami,
> które dokupiłem dodatkowo (2 kostki 3cm + kurtyna), kosztowały mnie 110 zł.
> Popma praacuje non stop od 10 miesięcy bezproblemowo. Wysłałem list do nich z
> [...]

Czyli cena zaporowa :( , no i faktycznie jak zapoznałem się z tym
szczegółowo to fi 50 mm moze stwarzać problemy. Na wiosnę jeśli Twoja
pompka (odpukać) będzie nadal działać bez kłopotów - pewnie wymienię. A
przy okazji - właśnie sobie przypomniałem, że mam znajomych
"membranowców" w Warszawie. Spróbuję im "nadać temat", w razie czego
byłbyś chętny do testów?
Pozdrawiam
Piotr