Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: Pawel Sawka <b...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Naprawa gwarancyjna za pieniądze ?
Date: Tue, 19 Oct 2004 06:53:44 +0000 (UTC)
Organization: -
Lines: 38
Message-ID: <cl2dlo$efc$1@elfik.one.pl>
References: <cks402$p94$1@elfik.one.pl> <ckug1o$jcl$1@inews.gazeta.pl>
<ckvmrk$505$1@elfik.one.pl> <cl06fg$pc5$1@inews.gazeta.pl>
<cl06sv$6mb$1@elfik.one.pl> <cl09h1$gj7$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<cl0a21$732$1@elfik.one.pl> <cl0jn0$1sq$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: pe200.tomaszow.sdi.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1098169121 22207 212.160.35.200 (19 Oct 2004 06:58:41
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 19 Oct 2004 06:58:41 +0000 (UTC)
User-Agent: tin/1.7.4-20040225 ("Benbecula") (UNIX) (Linux/2.4.20 (i586))
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:47275
Ukryj nagłówki
topjes <n...@d...rady> napisał:
> "Pawel Sawka" <b...@i...pl> wrote in message
> news:cl0a21$732$1@elfik.one.pl...
>
>> No - to tak jak myslałem wcześniej, że serwis mi naprawi a ja potem
>> zgrabnie obarczę kosztami sprzedawcę :) To by mi odpowiadało.
>
> Coś dziwnie kombinujesz. Przyznaj się - czytałeś _dokładnie_ całą ustawę i
> komentarz? Bo chyba nie bardzo.
>
> Teraz będzie łopatologicznie. Spisujesz na kartce reklamację oraz Twoje
> oczekiwania. Pakujesz ją w kopertę, wysyłasz listem poleconym z
> potwierdzeniem odbioru. Po kilku dniach przychodzi Ci do domu potwierdzenie
> tego odbioru i na nim jest data odbioru pisma przez sprzedawcę. I od tej
> daty liczysz sobie 14 dni (kalendarzowych) na ustosunkowanie się do Twojej
> reklamacji.
> Jeśli sprzedawca olewa sprawę to po 14 dniach wysyłasz pismo, że w związku z
> takim a takim artykułem (wszyskto jest w ustawie) uznajesz reklamację za
> rozpatrzoną pozytywnie i wzywasz go do natychmiastowego spełnienia Twoich
> żądań reklamacyjnych.
> Jeśli sprzedawca nie olewa sprawy to nie ma innego wyboru jak tylko wysłać
> do Ciebie serwisanta z serwisu - ale to już jego ból by tego dokonać.
> Przyjdzie serwisant - powie, że masz rację albo i nie - możesz się z nim
> spierać i go przekonywać. Ale nawet jeśli stanie ostatecznie na tym, że wg
> serwisanta wszystko jest ok to pamiętaj, że Ty zgłaszasz reklamację u
> _sprzedawcy_ a nie w serwisie. Czekasz na pismo z odpowiedzią od
> _sprzedawcy_. No i byle się wyrobił w 14 dni :)
>
:-) No nigdy nie byłem mocny w rozumieniu ustaw - teraz chyba
zrozumiałem o co w tym chodzi :) Dzięki
pzdr
--
* Paweł Sawka sawka at tu.koszalin.pl RLU#79732 *
* while [ -s ~/kawa ]; do łyk ~/kawa; sleep 60; done *
|