Re: Nasz pose

Data: 2005-11-25 10:33:34
Temat: Re: Nasz pose
Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl>

Piotr M :) pisze w news:dm6j2b$mm9$1@news.dialog.net.pl

> Tak demonstracje są konstytucyjnie dozwolone reguluje je ustawa o
> Zgromadzeniach bodaj. I tu jest problem bo organizatorzy nie otrzymali
> zezwolenia na demonstracje które jest konieczne.

No i może się niejeden zdziwi, ale mimo że jestem za równym
egzekwowaniem prawa do zgromadzeń, jestem też za równym
egzekwowaniem konsekwencji prawnych wynikających ze złamania
prawa. To są 2 sprawy. ;) Wszyscy mamy prawo do zgromadzeń.
I wszyscy mamy prawo do kary za zgromadzenie się mimo zakazu. ;)
Jeśli innych za coś takiego karano, to i geje powinni być ukarani,
w taki sam sposób.
Ale to niestety nie zmienia faktu, że władze złamały prawo wobec
nich i powinny być za to ukarane. Ciekawa jestem, czy w ogóle
jest jakaś machina prawna karająca tych, którzy innym odmawiają
ich konstytucyjnych praw.

> Na marginesie uwaga że takim agresywnym zachowaniem bo nie powiesz mi że
> wywiady Pana przewodniczącego stowarzyszenia nie są agresywne, jest
> złą drogą do celu.

A sposób osiągania celów przez nich to już ich wybór, mnie się on
zupełnie nie musi podobać... Mnie się nawet sama demonstracja nie
musi podobać. I nie podoba mi się, żadna, która utrudnia
poruszanie się po Warszawie. Zawsze wtedy mówię, że powinni sobie
demonstrować w lasku kabackim, a nie w Centrum. ;) Ale wszyscy,
nie tylko wybrane grupy.

> Co do legalizacji nie wydaje mi się żeby było to konieczne ale nie
> zabraniam nikomu się o to starać przez nacisk medialny lobbing byle ten
> nacisk nie przypominała awantury i manipulacji a przypomina

Nieważne, co nam się wydaje. ;) Niektórym się wydaje, że ON
powinno się zakazać małżeństw i wysterylizować. Ale póki co wolno
nam korzystać z prawa do legalizacji związku. A gdyby nam
zabroniono, tak bez powodu, jak gejom? No bo w końcu nie jest to
nam konieczne przecież. Bez legalizacji związku też się da żyć.

--
Pozdrowieństwa,
Scally