Re: Nasz pose

następny post »
From: "Tomek" <d...@n...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Nasz pose
Date: Tue, 29 Nov 2005 09:27:46 +0100
NCGBC28112005100336.nqcvrg@cbyobk.pbz><dmejrs$jee$1@nemesis.news.tpi.pl>
<Y...@c...pbz>
<dmf2fo$r4q$1@atlantis.news.tpi.pl> <dmf7mk$n56$1@213.17.164.114>

Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
news:dmf7mk$n56$1@213.17.164.114...
> [...]
> zabijaj, nie cudzołóż, nie kradnij, nie kłam? Rozważmy to abstrahując od
> kwestii wiary i religii. Jeśli wynaleziono - to mnie oświeć - bo ja nic
takiego nie zauważam.
> Jedyne co się próbuje się robić, to podkopywać, dewaluować te wartości w
> imię bliżej nieokreślonego prawa do wolności osobistej, której granic na
> dobrą sprawę nikt dzisiaj nie jest w stanie określić. Może najpierw
> dopracujmy się KONKRETNEJ i jednoznacznej definicji wolności osobistej, a
> potem w imię tej wolności róbmy rewolujcę i obalajmy te "rzekomo" jak

Wybacz, ale Twoja twórczość literacka nie zna granic :-) Doprawdy nie wiem,
skąd biorą Ci się pomysły na tyle pytań zupełnie niezwiązanych z tematem?
Czy w którymś miejscu naszej dyskusji, ktoś z prowadzących ją, obojętne z
której strony, mówił o chęci zmiany podstawowych zakazów, takich jak nie
zabijaj, nie kradnij, nie kłam itd. A może sam siebie o to pytasz? A
rozważaj sobie to sam, oświecaj się sam. Miłej zabawy. Ja bezproduktywnych
dywagacji prowadzić nie zamierzam.

> Bo do czego może prowadzić niszczenie fundamentów bez wstawiania w ich
> miejsce czegokolwiek innego solidnego, chyba łatwo przewidzieć, prawda?
> Pokazywała to historia, a i dzisiaj w wielu społeczeństwach już to widać.

Nie, nie latwo przewidzieć. Przykłady, przykłady z historii, skoro o nich
mówisz! Zwłaszcza tych procesów, gdzie usunięto fundamenty i jakie, a na ich
miejsce nie zaproponowano nic, słowem runęło wszystko w proch i nic już
potem nie było, koniec historii, koniec ludzkich dziejów. Czy może dopiero
bawisz się w Nostradamusa?

Pozdrawiam!
Tomek

29.11 LM
29.11 Tomek
29.11 LM
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla