Nerwica lękowa

361. Data: 2010-05-14 06:37:44

Temat: Re: Nerwica lękowa
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <p...@w...pl> tak oto plecie:

> Ostatnio nie poradziłeś sobie z sublimacją. A to ja w tym towarzystwie mam
> maturę.

Przecież pisał, że dopiero ma egzaminy.

Qra

362. Data: 2010-05-14 06:39:54

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> "Do kobiety trzeba się pofatygować... tak? Potem patrzysz jej w oczy...
> przysuwasz się... tak?
> Tylko troszeczkę, a najlepiej prawie do końca... potem czekasz, aż ona się
> też troszeczkę przysunie... prawdaż? Teraz... teraz wasze wargi
> praktycznie się już stykają...
> A potem po prostu jej mówisz, jak bardzo jej nienawidzisz."

Też uwielbiam Lucjana!

Qra

363. Data: 2010-05-14 06:40:36

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie znów żółte <z...@o...pl> tak oto plecie:

> [...]
>
> A najfajniejsze w tym wszystkim jest to, że Medea, tak jak inni
> - siedzi na widowni i się tylko przygląda ;)

Takie prawa monodramu.

Qra

364. Data: 2010-05-14 06:43:10

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Qrczak <q...@o...pl> tak oto plecie:

> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Też uwielbiam Lucjana!

Kurrrr.... Juliana miało być

Qra, a to wszystko przez to, że Młody w bardzo wczesnym dzieciństwie był
Lucjanem

365. Data: 2010-05-14 06:46:44

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> [...]
> Ty po prostu masz problem z własnymi granicami. Wydaje Ci się, że masz
> obowiązek zgadzania się z kimś, kogo lubisz, bo w przeciwnym razie
> zostaniesz odrzucony. Trudno znaleźć kogoś, z kim będziesz się w 100%
> zgadzał, więc wolisz nie lokować swoich uczuć w ogóle, żeby nie narażać na
> szwank swojego ja, które by się posypało. A jeśli już ulokujesz, to wolisz
> różnic nie zauważać (jak z XL) lub je pomijać.
> Sympatia do mnie nie jest irracjonalna - jeśli ktoś czuje się lubiany, to
> zazwyczaj odwzajemnia. Nikt oprócz mnie, Aichy i XL nie okazuje Ci tu

Ale ja lubię Dudusia.

Qra, lubię też pająki oraz nocą ciemną się szwędać po cmentarzu

366. Data: 2010-05-14 06:48:14

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> treść,
>
> Ale będzie do tego legenda?

Jeszcze chce mi się tutaj zaglądać. Mogę i legendy pisać.

Qra

367. Data: 2010-05-14 07:05:35

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Qrczak <q...@o...pl> tak oto plecie:

> Kurrrr.... Juliana miało być
>
> Qra, a to wszystko przez to, że Młody w bardzo wczesnym dzieciństwie był
> Lucjanem

Chetnie bym na niego glosowala. Szkoda, ze nie startuje. Ma idealne
walory, by byc polskim mezem stanu, prawdziwym patriota, prawdziwym
Polakiem.
I.

368. Data: 2010-05-14 07:16:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" napisał:

> A skoro już tu sięnawijasz i Ender to czyta, powiedz mi: jak Ci pasuje
> teza, że głównym krytykowanym elementem w związkach Endera
> jest nie 'ilość partnerów', ale 'ukrywanie ilości partnerów' ?

IMO problem ma szerszy kontekst, ale mocno upraszczając - tak.

--
Pozdrawiam - Aicha

369. Data: 2010-05-14 07:33:34

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Chetnie bym na niego glosowala. Szkoda, ze nie startuje. Ma idealne
> walory, by byc polskim mezem stanu, prawdziwym patriota, prawdziwym

I jak ładnie tańczy!

Qra

370. Data: 2010-05-14 07:35:04

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> I jak ładnie tańczy!

No i seksowny jest przy okazji.
Dobra, koniec zartow, bo Ender-Piotr czuwa i nas stad wygoni.
I.

MYDŁO W ZALOBIE
ZABAWA... OD NOWA?!
Co innego facet, a co innego mężczyzna.